Het is nu do 28 maart, 2024 17:48


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Citromobile 2016
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2016 18:32 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: ma 09 mei, 2011 15:48
Berichten: 272
Woonplaats: Losser
Dit jaar maar eens weer naar citromobile geweest. We hebben er maar een lang weekend van gemaakt. Donderdag vertrokken en geslapen bij de boer(in) te terschuur. Dit was ook een test rit na het vervangen van de achterlagers en remschoenen rondom en de linkeraandrijfas (je komt nog eens wat tegen tijdens het sleutelen).
De dag erop na een vers eitje richting het amsterdamse bos gegaan waar we hebben overnacht na een bezoek aan Amsterdam.
De Citromobile was als vanouts en achteraf zie ik dat ik weer genoeg gemist hebt. Het rechter achterlager had een iets te hoge temp en in overleg met albert het vetgehalte later @home verminderd.
Van daar via de 201 richting Hilversum waar we uiteindelijk in Baarn bij de twee linden op de camping hebben gestaan voor 1 nacht.
Via een bospad naar lage vuursche waar een kuil met water zat die ik qua diepte verkeerd had in geschat dus je raad het al de demper heeft weer een lekkere deuk opgelopen en het geluid is ook veranderd.
Thuis maar eens gekeken naar de uitlaat en uiteindelijk viel het mee een paar bouten aandraaien en het was weer oke. Thermosstaat ook uitgewisseld maar zo te zien is de oude nog wel goed en zal het wel aan de meter liggen (grijs gebied).
Al met al we hebben een goed weekend gehad en we zijn gereed voor France.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group