Ik zou graag willen weten wat men eventueel aan het forum veranderd/verbeterd zou willen zien.
Dit zijn zaken die op termijn aangepakt gaan worden, maar snel zal het niet gaan hoor
Ook voorbeelden van "dat forum is echt super" of "deze functies / dit uiterlijk van dat forum vind ik mooi/handig" zijn welkom.
TechniekTechnisch gezien is het forum aan een update toe (de forumsoftware wordt continu verbeterd en wij lopen een paar versies achter). Updates zijn ook noodzakelijk omdat ze beveiligingslekken oplossen. Het updaten van deze software is echter altijd spannend omdat er veel bij mis kan gaan, dus ik ben aan het rondkijken naar een ander pakket.
FunctionaliteitLos daarvan (maar een overstap biedt daar altijd een goed moment voor), is er misschien de wens de diverse subfora te veranderen. Of misschien missen er nog, of kunnen er wat samen, of mist er functionaliteit of zijn zaken lastig (bij het gebruik van eigen foto's hebben vooral nieuwe mensen vaak problemen bijvoorbeeld).
UiterlijkEn ook los daar dan weer van (maar bij een overstap zal het gegarandeerd anders worden), is het uiterlijk van het forum. Het huidige uiterlijk is een 'skin' (dat is de verzameling opmaak, lettertypes, kleurtjes, plaatjes enzo) die al erg oud is en ook al tijden niet meer ondersteunt wordt door zijn maker. En dat betekent dat eventuele nieuwe functies dus niet automatisch het goede uiterlijk krijgen of zelfs niet zichtbaar worden. Daarnaast vind ik het persoonlijk ook wel wat oubollig (maar het voelt wel als thuis) en schaalt het niet zo goed meer mee met alle mogelijke schermen die er tegenwoordig zijn.
AppsDe ondersteuning voor de mobiele apps is ook niet zo best, Tapatalk vindt onze forumsoftware te oud (maar doet het nog wel). ForumRunner doet het nog gewoon goed.