Het is nu di 19 maart, 2024 12:49


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Reageren in "Te koop gevraagd"
BerichtGeplaatst: vr 19 mei, 2006 18:29 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 06 maart, 2005 0:52
Berichten: 182
Woonplaats: Friesland
Het valt mij op dat het niet mogelijk is om te reageren in het sub-forum "Te koop gevraagd".
Het nadeel daarvan is dat het altijd onduidelijk blijft als het gezochte artikel gevonden is.
Het vervelende is trouwens dat ook PB uitgeschakeld is, als iemand zijn email ook nog eens verborgen heeft, dan is een reactie helemaal uitgesloten.

Ik ken de filosofie achter deze maatregels niet, maar het lijkt mij handig om reageren in het topic mogelijk te maken.

_________________
http://www.sleuteltje-11.net
http://www.citrofiel.net


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei, 2006 18:43 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: za 22 jan, 2005 20:54
Berichten: 96
je kan wel je topic ''wijzigen'' als je het gevonden heb, maar het probleem om daar te replayen zie ik ook niet.

en prive berichten zijn uitgeschakeld om iedereen te laten profiteren van de vragen op het forum hoorde ik..

---
even over je advertentie, heb je misschien een foto van je buitenspiegels die je er nu op heb zitten? misschien heb ik er interesse in, bedankt alvast!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei, 2006 19:04 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 06 maart, 2005 0:52
Berichten: 182
Woonplaats: Friesland
Daan schreef:
je kan wel je topic ''wijzigen'' als je het gevonden heb, maar het probleem om daar te replayen zie ik ook niet.

en prive berichten zijn uitgeschakeld om iedereen te laten profiteren van de vragen op het forum hoorde ik..

---
even over je advertentie, heb je misschien een foto van je buitenspiegels die je er nu op heb zitten? misschien heb ik er interesse in, bedankt alvast!


Op zich is de motivatie achter het PB-uitschakelen begrijpenlijk. Aan de andere kant is het de beste manier voor users om te communiseren over zaken die alleen maar het forum zullen vervuilen. Een ander nadeel is een grotere database op den duur.

Het wijzigen is natuurlijk mogelijk, maar er zijn voldoende voorbeelden te noemen waarbij het handig is om binnen het topic te kunnen reageren over het gevraagde item. Jij geeft het eerste voorbeeld al! :wink:

Ik zal morgen even een foto maken en plaatsen de advertentie.

Edit: Geinig, de PB's over mijn advertentie komen nu ia het Citroën-forum binnen! :D

_________________
http://www.sleuteltje-11.net
http://www.citrofiel.net


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei, 2006 19:10 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: za 22 jan, 2005 20:54
Berichten: 96
Oke, alvast bedankt,

ja inderdaad misschien toch een tip voor het forum om reageren mogelijk te maken in te koop/ verkoop :wink:


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 mei, 2006 19:21 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: za 24 jul, 2004 15:33
Berichten: 942
Woonplaats: Didam Gld
In ieder geval is het handig als er een slotje op kan komen. Mijn verzoek was snel beantwoord, maar staat nog steeds open nu, omdat ik niets kan toevoegen, zelfs de oorspronkelijke tekst niet kan wijzigen, en er geen moderator is toegewezen die het kan draadje kan sluiten.

Wel super dat de moglijkheid toe aanbod en vraag wordt geboden, binnen het uur had ik een goede deal.


Gr CitrofielNL

_________________
Franse HY72 uit 1978
http://picasaweb.google.nl/tvbaaren/
http://nl.youtube.com/user/tvbaaren


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Antwoorden
BerichtGeplaatst: ma 22 mei, 2006 8:58 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 03 nov, 2002 11:19
Berichten: 108
Woonplaats: Tilburg
Leuk om te horen dat er zo aktief wordt meegedacht.

Om hier over op in te gaan.
    PM is uitgezet om er inderdaad voor te zorgen dat alle forum leden van de kennis en oplossingen kunnen meegenieten. De 'vervuiling' wordt hierin meegenomen.
    Mocht er echt een hele dringende behoefte bestaan aan het aanzetten van PB dan zal dat natuurlijk opnieuw bekeken worden...
    Het antwoorden in de te koop aangeboden/gevraagd sectie is uitgezet voor een meer praktische reden. Zoals uit de opmerking bij dit deel al blijkt wordt dit onderwerp opgeruimd naar 28 dagen. Dit gebeurt automatisch bij alle berichten waarop geen antwoord is gekomen.
    Als er dus een antwoord op is gezet, is dit niet meer automatisch mogelijk.

_________________
Arthur


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Antwoorden
BerichtGeplaatst: do 05 jul, 2007 10:50 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Arthur schreef:
Het antwoorden in de te koop aangeboden/gevraagd sectie is uitgezet voor een meer praktische reden. Zoals uit de opmerking bij dit deel al blijkt wordt dit onderwerp opgeruimd naar 28 dagen. Dit gebeurt automatisch bij alle berichten waarop geen antwoord is gekomen.
Als er dus een antwoord op is gezet, is dit niet meer automatisch mogelijk.

Ik heb 13 april een te koop gevraagd advertentie gezet voor een knipperlicht automaat. Deze had ik binnen een week, maar ik krijg er nog steeds reacties op.

De advertentie is ook niet verdwenen na 28 dagen. Er staan zelfs nog veel oudere berichten in dit topic.

Ik snap ook niet waarom het topic na exact 28 dagen weg moet. Lijkt me veel duidelijer als de TS een berichtje plaatst dat het object gevonden is.

Of dat ie na twee maanden nog steeds op zoek is...

Groet,

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 jul, 2007 13:36 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 03 nov, 2002 11:19
Berichten: 108
Woonplaats: Tilburg
Als het goed is moet je in ieder geval je eigen bericht kunnen wijzigen. (en dus hierin aangeven dat er iets aan de status gewijzigd is).

Verder heb ik bij wijze van experiment de PB aangezet
Hier is echter sprake van een bepreking omdat er slechts een paar berichtjes bewaard kunnen blijven en de inbox dus snel vol zal zijn als er niet opgeschoond wordt.

Hierdoor kan er wel via PB gereageerd worden, maar worden lange discussies hopelijk toch via het forum gehouden.
(Eventuele groei van de database met 'nuttige' discussies neem ik gewoon op de koop toe :wink: )
Als moderator van zou je mij kunnen benaderen. :twisted:

-------------------------------
Toevoeging:
Oh verdraaid... Moet ik toch de knopjes voor PB weer toevoegen...

_________________
Arthur


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jul, 2007 20:56 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Even om het opbouwend te houden: het aanzetten van PB is een verbetering voor bij de "te koop gevraagd"!

Maar in dit draadje wordt een product icm een advies gevraagd. Ik heb het antwoord via PB gegeven, maar voor de rest van de wereld zou het handig zijn om dit bericht ook te kunnen lezen. Zo kunnen de meeste mensen ervan leren en van de oplossingen meegenieten.

Ik snap dat er waarschijnlijk over vergaderd moet worden, maar mijn voorstel zou toch zijn om zowel "te koop aangeboden" als "te koop gevraagd" een gewoon draadje te maken dat niet na zoveel dagen gewist wordt. Zo is het ook op het citroen forum, en daar heeft ook niemand er problemen mee.

Is het niet mogelijk dat een mod 1 keer per maand deze berichtjes langs gaat en ze op slot gooit wanneer ze afgehandeld zijn?

Groet,

Ree

ps, voordat er enige twijfel over ontstaat: met het huidige forum is prima te leven ;)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jul, 2007 21:43 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 03 nov, 2002 11:19
Berichten: 108
Woonplaats: Tilburg
Alleen de berichten waarop niet gereageerd wordt, worden automatisch verwijderd. Verder is reageren online nu mogelijk.

_________________
Arthur


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jul, 2007 21:50 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
8)

Ree


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group