Het is nu do 28 maart, 2024 14:45


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: zo 17 feb, 2013 23:30 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Na jarenlang één zomervakantie te hebben gehad van maximaal 3 weken (personele onderbezetting op het werk en zo ...) heeft Otje + equipe zich dit jaar héél uitbundig zó maar 2 periodes van ca 4,5 weken vakantie toegeëigend ...
Echter ... haar bestuurder heeft daarnaast óók verplichtingen als HY-magazijn-vrijwilliger ... en dáár gaat het op twee data hevig knellen ...
Onze vakanties vallen van 16-05 t/m 09-06 en van 22-08 t/m 22-09.
En in die periodes heb ik op 01-06 alsmede op 14-09 "dienst".
Hoop dat er iemand reageert die met mij "dienst wil ruilen" zodat we met onbezwaard gemoed Frankrijk en zo onveilig kunnen gaan maken ... (ben niet zo'n "beller", derhalve op deez' manier ...)
(Even voor "vreemde méé-lezers": onze huis- en tuindieren blijven thuis ... mèt "permanente-huis-tuin-en dieren-oppasser" ...)

Otje
(en Gert)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Laatst bijgewerkt door LEiPiE op ma 18 feb, 2013 11:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Even magazijndienst in titel opgenomen


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep ! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: ma 18 feb, 2013 9:54 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Eeh. Ja. 16/5 ben ik niet beschikbaar, maar 14/9 staat nog niets gepland in mijn agenda. Ik wil het magazijn best "ter dienst" zijn, maar ik heb hier geen enkele ervaring in, en kan me dus voorstellen dat ik meer een "last" dan een "lust" zal zijn. Ik hoor wel als ik iets voor je kan betekenen.

Ree


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: ma 18 feb, 2013 11:59 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
 Profiel

Geregistreerd: di 12 aug, 2003 19:43
Berichten: 262
Woonplaats: Haarlem
beste Gert,

Lekker die vakanties!

Ik wil mijn dienst van 27 juli graag ruilen met jouw dienst van 14 september.
Ik denk niet dat er veel magazijn vrijwilligers op dit forum zitten. Het is misschien handiger om een e-mail te sturen.

Wanneer deze ruil werkt/ OK, dan stuur ik wel een berichtje aan Fred.

Groeten

Leo

_________________
HY rijder sinds 1995.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: ma 18 feb, 2013 12:16 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Leo schreef:
Ik denk niet dat er veel magazijn vrijwilligers op dit forum zitten. Het is misschien handiger om een e-mail te sturen.

Daar moesten we dan maar snel eens iets aan gaan doen. :) Daar ligt een schat aan informatie die ze volgens mij heel graag met iedereen willen delen. We (het forum) staan open voor ideeen.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: wo 20 feb, 2013 2:47 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Ik wil mijn dienst van 27 juli graag ruilen met jouw dienst van 14 september.
Ik denk niet dat er veel magazijn vrijwilligers op dit forum zitten. Het is misschien handiger om een e-mail te sturen.
Wanneer deze ruil werkt/ OK, dan stuur ik wel een berichtje aan Fred.
Leo: GEWELDIG ! Deal ! En als jij dat óók nog aan Fred doorgeeft: prima geregeld ! Thanx ! Zal er zijn op 27-07 ! Onder het pseudoniem "Leo" ...
Ben het met je eens dat mijn "oproep" slechts een klein publiek zou bereiken. Maar: zo zie je maar weer ...
En wellicht kunnen we Raymond nog "bekeren":
Citaat:
... maar 14/9 staat nog niets gepland in mijn agenda. Ik wil het magazijn best "ter dienst" zijn, maar ik heb hier geen enkele ervaring in, en kan me dus voorstellen dat ik meer een "last" dan een "lust" zal zijn ...
Raymond: ik kan je er géén dienst voor "terug-geven" en ik waardeer jouw zelf-kennis absoluut ! Grijp eens een keer de kans om jouw grote kennis van zaken (met mijn absolute hoogachting en waardering voor àl hetgeen ik daarover op dit forum heb gelezen !) één keertje in praktijk te brengen in Heesch. Gewoon een stapeltje boterhammen meenemen, de (doorgaans door Albert gezette) koffie staat dan al klaar.
Tip: neem een overall mee want je ontkomt niet aan vieze handen ... !
Ik lees het wel.
Gert
(P.S.: en "indien niet": even goede vrienden hoor !)

Citaat:
Daar moesten we dan maar snel eens iets aan gaan doen. Daar ligt een schat aan informatie die ze volgens mij heel graag met iedereen willen delen. We (het forum) staan open voor ideeen
Helemaal mee eens. Maar vele rHYders hebben helemaal "nix met computers of wat dies meer zij ..." duzzz een beetje moeilijk te "activeren" ... òf zijn zelf al dèrmate deskundig dat ze "ons" nog een lesje zouden kunnen leren, maar daar om hen moverende redenen geen zin in hebben ...
Vogels van allerlHY pluimage ...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: wo 20 feb, 2013 10:57 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: do 07 aug, 2003 14:53
Berichten: 2928
Woonplaats: Delft
Otje schreef:
... één keertje in praktijk te brengen in Heesch. Gewoon een stapeltje boterhammen meenemen, de (doorgaans door Albert gezette) koffie staat dan al klaar.


Dank voor het compliment, Gert, maar ik ben vooral iemand die weet hoe het hoort maar in de praktijk bar weinig zelf doet. :D

Ieder jaar kom ik wel één of twee keer in het magazijn. Altijd heel gezellig. Voor mij is het bijna anderhalf uur rijden, en dat is eigenlijk mijn enige drempel om mij niet met enige regelmaat als vrijwilliger daar in te zetten. Gaat er in de toekomst nog wel van komen maar nu heb ik het weer te druk met andere zaken... (Rijdt mijn bus al? Ennudan?)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Oproep magazijndienst! Vanwege vakantie-probleempjes ...
BerichtGeplaatst: wo 20 feb, 2013 22:56 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Voor mij is het bijna anderhalf uur rijden
Ach ... er zijn vrijwilligers uit Groningen die er enkele reis wel 2,5 uur over doen. Onze Limburgse vrienden moeten sowieso óók 1,5 uur éérder uit hun zaterdagse bedje. Eén uur reistijd of (meestal véél) langer is nogal "standaard", zo onder andere óók voor mij. Ach, peanuts. Toch ? :mrgreen:
Citaat:
maar nu heb ik het weer te druk met andere zaken...
en
Citaat:
maar 14/9 staat nog niets gepland in mijn agenda
:?: Eeuhhh ... tjaa ... heb vanavond nog niet eens m'n eerste glas wijn op.
Zal duzzz wel ergens ànders aan liggen ... denk ik. :wink: (dat ik e.e.a. dus niet helemaal snap: in theorie heb je wèl alle tijd maar in praktijk dus plots weer niét ?)
Salutations, 'k ga weer verder op zoektocht ! Maakt er weer iemand ànders gratis kans op "vette vingers".
Gert

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group