Het is nu do 28 maart, 2024 22:33


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: APK adres omgeving Rotterdam
BerichtGeplaatst: di 17 jul, 2012 14:21 
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
 Profiel

Geregistreerd: ma 19 dec, 2011 23:21
Berichten: 30
Hoi Ree, niet over gehad. Ik hoorde zeggen dat er geen speling op voor-en achterwielen was, dus........volgens Ron van Bemmelen gaan de lagers ook zelden kapot. Even de nieuwe lampen goed afgesteld en bandjes opgepompt, hij remde perfect verder. Niet om iemand af te kraken (zoals mijn garage) maar als je voornamelijk nieuwe auto's keurt, maakt zeker de HY ongelooflijk veel herry! De bus is ook nog helemaal kaal aan de binnenkant, dus zelf vraag ik me ook af of deze geluiden/luchtjes er allemaal bij horen ha ha...... Ik denk dat hij inderdaad het geluid van de aandrijflijn c.q. versnellingsbak hoorde.....Enige opmerking is dat er een pijp van de uitlaat tegen het chassis komt, maar zaterdag gaat de hele boel eronder uit en verhuist de uitlaatpot naar achteren, zou veel geluid moeten schelen, ik ben benieuwd. groetjes Margo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: APK adres omgeving Rotterdam
BerichtGeplaatst: do 19 jul, 2012 1:53 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Prachtig verhaal en héél herkenbaar !
Citaat:
A.s. zaterdag een nieuwe uitlaat, zal stukken schelen in de herrie als die brompot eraf is
Weet niet wààr jullie het pijpen-spul halen, maar in het magazijn in Heesch zijn nieuwe flexibele (!) 1e (spruitstuk-demper) pijpen op voorraad. Scheelt een hoop gevloek bij de montage ... en pàst (doorgaans) àltijd.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: APK adres omgeving Rotterdam
BerichtGeplaatst: do 19 jul, 2012 8:48 
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
 Profiel

Geregistreerd: ma 19 dec, 2011 23:21
Berichten: 30
Hoi, bedankt voor de tip! We gaan naar de Loods in Capelle, waar wij Wim van der Lee gaan helpen het ding eronder te zetten. Of hij helpt ons het ding eronder te zetten :? Anyway, daar is een brug die we kunnen gebruiken (wat het geheel al voor 75% makkelijker maakt, in ieder geval voor de rug :P ). Hij heeft al een paar uitlaten gemaakt en eronder gezet, dus ik heb er alle vertrouwen in....
Daarna kan ik met de buiten- en binnenkant verder, dakluik waterdicht maken etc. en met de wederopbouw beginnen......heb er zin in.
groetjes.


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group