Het is nu do 28 maart, 2024 19:18


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: di 09 nov, 2010 23:38 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Nou moe ... kost een halve dag om door alle voorgaande "quotes" heen te worstelen !
Maar ben het met de navolgende "quote" absoluut eens:
Citaat:
Oeh, die brandweer ziet er goed uit! Erg nette prijs ook,

Die paardentrailer is rubbish en gaat je een hoop poen, hoofdpijn en wanhoop kosten. Aanvankelijke prijs is misschien niet zo hoog maar tel daar (spreek uit ervaring) maar rustig nog het dubbele bij op voordat je iets fatsoenlijks onder jouw kont hebt (gesteld dat je niet teveel werk moet uitbesteden ...).
Die brandweerwagen daarentegen lijkt mij een absolute aanrader en een geweldige basis om er eventueel een camper van te bouwen. Als de kilometerstand i.d.d. juist is hoef je je dus ook (nog) niet al te druk te maken over het motorische gedeelte.
(Ben het eigelijk óók wel eens met de opmerking dat het zonde is om 'm te verbouwen, maar het lijkt me niet zo comfortabel slapen op die bankjes... :D )
En ... die EUR 4.000,= lijkt me absoluut niet "overvraagd" !
Succes met het besluit !

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: wo 10 nov, 2010 0:31 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: wo 14 jun, 2006 7:41
Berichten: 1049
Woonplaats: Zuid-Limburg
ik vraag me af waar jullie dat bedrag van 4000 euro vandaan halen.........of heb ik wéér iets gemist? :?


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: wo 10 nov, 2010 0:35 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
HYvonne schreef:
ik vraag me af waar jullie dat bedrag van 4000 euro vandaan halen.........of heb ik wéér iets gemist? :?

Ik denk dat Para-Plu dat aan de verkoper heeft gevraagd (hoogste bod is 3750, dus wellicht een "voor 4000 mag je 'm komen halen" ofzo :)

Overigens kwa originaliteit enzo: de brandweerbankjes zijn als het goed is makkelijk te verwijderen en dus ook weer terug te zetten. De algemene smeekbede is denk ik "verbouw gerust, maar doe het zo dat je het eventueel kan terugdraaien" :D

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: wo 10 nov, 2010 10:51 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 05 nov, 2010 23:56
Berichten: 266
Woonplaats: 3landjespunt
Ja, das zeker een goed idee.. wie weet kunnen we hem nog eens doorverkopen aan de brandweer! :P


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: wo 10 nov, 2010 11:04 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 05 nov, 2010 23:56
Berichten: 266
Woonplaats: 3landjespunt
HYvonne schreef:
ik vraag me af waar jullie dat bedrag van 4000 euro vandaan halen.........of heb ik wéér iets gemist? :?


Hadden we geen max genoemd? :P dus, die 4000 komt van ons samen! Iedereen wil toch een zo goedkoop mogelijke bus maar die wel
helemaal goed is! "lijkt me logisch" (johan kruif)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: do 11 nov, 2010 14:33 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: vr 05 nov, 2010 23:56
Berichten: 266
Woonplaats: 3landjespunt
Iedereen heel erg bedankt voor alle toffe reacties en moeite die jullie erin hebben gestopt!
We zijn echt super blij met jullie, allemaal zulke gedreven en snelle reacties. Dit wordt echt
heel erg gewaardeerd (ook negatieve reacties!) Dit hou ons scherp en bewust, zo worden
we niet blind, het is net een soort zonnebrilletje die jullie ons voor houden, heel fijn!
Bedankt!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: De rode veewagen
BerichtGeplaatst: vr 12 nov, 2010 0:02 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
 WWW  Profiel

Geregistreerd: di 12 okt, 2010 19:24
Berichten: 101
Woonplaats: Heeze
Kijk, daar ben ik het ook mee eens...

Een Hy is op dit forum 'normaal', haha voor de rest van nederland is het een bijzonderheid op zich! Heb een tijdje (10 jaar) een periode gehad waarin ik alleen maar hobbyde aan 2cv's. Daarna ff op het Landrover vlak fanatiek. Ook leuk hoor, zo'n stoere defender... Houd van bijzondere auto's waarmee je een band opbouwt.

Heb sinds 5 jaar een HY en ik moet zeggen dat dit toch wel de uitdagendste auto is die ik heb gehad. Denk dat ik hier maar blijf hangen.... Heb ongelofelijk veel zin om een HY camper te kopen in de nabije toekomst! En dan moet ik zeggen dat het supergaaf is om ruggespraak te hebben over die HY´s. Superleuk forum toch?

Vindt de verhalen over Murphy altijd zo boeiend :wink: .

Hoop dat jullie slapen vannacht! Spannende dag morgen met het kijken/ kopen van jullie bus..... Wil wel weer filmpjes zien hoor!!! :P :P :P

Groetjes!


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group