brammie schreef:
valt best mee hoor
onder de kap is zeeën van ruimte over die nog niet benut word
elke motor kan in de lengte richting worden geplaatst
probleem is alleen welke bak ga je eraan koppelen
maar waarom zou je een goede motor en bak vervangen??
voegt niks toe volgens mij
of is er echt iemand die 120km(of 130km in het buitenland) wil gaan rijden met een hy
als je zover wilt gaan om het hele chassis te vervangen kan je beter een c35 kopen
iemand al eens over een GSA versnellingsbak nagedacht?
ben je ook meteen van je remmen probleem af
Er zijn 2 dingen waar ik niet over tevreden ben bij de HY: de remmen en dat hij maar 3 versnellingen heeft.
Dat zou voor mij een reden tot ombouw zijn. Daarbij hoef ik niet over de 100 te kunnen rijden maar ik vind gewoon dat hij wat veel toeren maakt rond de 80.
Verder ben ik helemaal geen originaliteitsfreak en vind ik het mooi om iets aparts te hebben. Zeker als ik dat zelf heb bedacht/ gebouwd.
Ik vind wel het model van dit busje heel mooi, en zou daarom een dergelijke operatie wel willen doen waarbij het uiterlijk min of meer origineel blijft.
Luxe hoef en wil ik niet te hebben, hoe minder dat erop zit hoe minder dat er kapot gaat.