Het is nu di 19 maart, 2024 5:16


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: Paardentransport
BerichtGeplaatst: do 20 jun, 2019 20:25 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
 Profiel

Geregistreerd: zo 12 jul, 2009 22:17
Berichten: 670
Matthijs164 schreef:
Zal ik doen!

Eerste week van September vindt de verhuizing plaats en in de eerste fase van het project worden het paard en de aandrijflijn in orde gemaakt. Ik heb inmiddels een motor van het laatste type aangeschaft om in ieder geval een bruikbare bus op te bouwen. De Trax-motor gaat permanent in de opslag. Verder overweeg ik schijfremmen zoals gezien op Citromobile 2019. Originaliteit vind ik eigenlijk heel belangrijk maar bruikbaarheid moet de prioriteit zijn.

Daarnaast denk ik na over het camperinterieur. Leuke puzzel en nog een flinke uitdaging. Het wordt in ieder geval een lengteslaper waarbij ik een goede bank met driepuntsautogordels wil voor de kinderen. De ideeen qua indeling gaan in de richting Westfalia/ VW Transporter. De interieurbouw wil ik zelf doen en parallel aan het werk aan de bus. Mooie winterklus :D


Misschien kun je wat betreft de remmen eens kijken naar een rembekrachtiger. Dat is echt een hele verbetering vind ik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group