Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59 Berichten: 1725 Woonplaats: Asten (N.B.)
|
Jeroen, ik zou als ik jou was tóch nog eens even nagaan of aan de voet van de carburateur niet op één of andere wijze "valse lucht" wordt aangezogen. Immers: indien de choke is uitgetrokken rijdt jouw TUB (enigszins) fatsoenlijk. Het "choken" houdt in dat je de lucht-toevoer in de carburateur inperkt waardoor er een rijker gasmengsel ontstaat. Wellicht krijgt het benzine/luchtmengsel door een valse-lucht onderaan in de (pakking van de) voet van de carburateur tevéél aan zuurstof waardoor je boven in de carburateur - door het uittrekken van de choke - datzelfde nu dus weer moet gaat minimaliseren. Succes !
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4 "Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
|
|