Bedankt jongens voor de antwoorden alvast!
Zoals ik al zei ben ik nog behoorlijk nieuw in de Hyige wereld.
Uiteindelijk met behulp van het werkplaatshandboek gevonden wat ik zocht.
De begrenzer heb ik inderdaad bij het linker achterwiel gevonden, achter een driehoekig plaatje.
Goeiemorgen, dat moet je ook maar weten
De cilinder die ik vond dat inderdaad helemaal knoerend vast op de maximaal ingedrukte stand.
Alles eraf en schoongemaakt, werkt weer als een zonnetje.
Nu remt hij wel een stuk harder voor, maar hij remt nog steeds harder achter dan voor
Aangezien ik de remschoenen voor milimeter strak heb afgesteld (1 milimeter meer is aanlopen), en de achterremmen al een slagje terug heb gezet begin ik te vermoeden dat de remschoenen voor op. Of misschien zit er een lekkage op de remcilinder, waardoor de remschoenen lekker glad zijn en niet meer remmen...?
Als ik de trommels voor eraf wil halen om alleen te inspecteren wat de status is, moet ik dan ook al speciaal gereedschap gebruiken?
Hoe het precies moet weet ik nog niet, maar mijn eerste idee zou zijn om eens te kijken wat voor moois er achter het glimmende dopje in het center van het wiel zit? Vast die moer waar je sleutel 50 voor nodig hebt?
..en dan?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de rembegrenzer een fantastisch stukje uitvind-kunde vindt!! Dat bedenk je toch niet, zoiets simpels maar toch doeltreffends?