Citaat:
De vloerplaat, waar je stoel op staat ...
Oooops ... Afijn, komen jullie nog wel achter ...
Maar zoals ik die foto's bekijk is dit ook géén origineel HY-startrelais. Normaliter "hangt" dit relais - middels een accuklem - aan de pluspool van de accu ter hoogte van de (versnellings-)schakel-as, dus op (veilige) afstand van de vloerplaat. Echter: Jeroen heeft z'n TUB zó gekocht en ermee gereden dus kennelijk levert e.e.a. geen probleem op.
Tip: ik - en velen met mij - hebben de massa-kabel aangepast in díe zin dat ik - met behulp van een half metertje nieuwe "massakabel" alsmede een "onderbreker" (met uitneembare sleutel)(welke speciaal daarvoor zijn gemaakt) op simpele wijze vanuit de cabine de min-pool van de accu (dus massa) buiten werking kan stellen. Enerzijds vanuit het idee dat er dientengevolge - bij bijvoorbeeld langdurige "winterstalling" - er nooit op enige wijze kortsluiting of leegloop van de accu kan ontstaan; anderzijds als "tijdrovende frustratie" indien "hebberige lieden" in een onbewaakt moment zouden trachten Otje aan mij te ontfutselen ...
Citaat:
De zelfgemaakte sleutel voor het lossen van de opsluitmoer van het voorste waterpomplager
Gewèldig ! Heb zelf als motto: "wat je niet hèbt ... kun je máken !" en geniet derhalve van allerlei innovatieve en creatieve ideeën ! Goed bezig !
Succes, en blijf "plaatjes" plaatsen.
Gert