Het is nu vr 29 maart, 2024 1:06


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Peter, op zoek naar een HY
BerichtGeplaatst: wo 25 aug, 2010 20:07 
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner
 Profiel

Geregistreerd: wo 25 aug, 2010 16:31
Berichten: 2
Hallo!

Even voorstellen hoor: ik ben Peter, fanatiek Citroënrijder en op zoek naar een HY.

Maar! Ik ben niet op zoek naar een HY om te kopen, maar eentje die een dag als "studio" gebruikt mag worden. Hoe ik dat bedoel, ga ik hieronder uitleggen.

Voor mijn hobby (radiomaker bij Radio Capelle, http://www.radiocapelle.nl) ben ik op zoek naar een "historische bus", die we tijdens Open Monumentendag op 11 september 2010 op de Capelse Cultuurmarkt mogen parkeren om van daaruit mensen te interviewen en montages te maken, die dan direct of later op de dag worden uitgezonden. Voor ons een mooie gelegenheid om op te vallen en voor u een mooie gelegenheid om uw trots in het middelpunt van de belangstelling te zien. Uiteraard krijgt de eigenaar van de bus aandacht op de radio middels een interview.

Daarbij komt, als ik me niet vergis, dat in Capelle aan den IJssel ook een magazijn/werkplaats van Le Camion zit. Een leuke gelegenheid voor promotie (als daar behoefte aan is).

Al met al zou u ons op een leuke manier uit de brand helpen en het erfgoed van André Citroën op een positieve manier promoten. Daar komt bij, dat ik liever niet uitwijk naar een VW camperclub, omdat ik Citrofiel ben (en we hebben op de dag al een kever cabrio rijden van een van onze medewerkers).

Dus: wie uit (de buurt van) Capelle aan den IJssel wil zijn/haar bus geheel belangeloos ter beschikking stellen aan Radio Capelle op 11 september 2010? Laat het me hieronder weten of stuur me een PB.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group