Het is nu do 28 maart, 2024 17:10


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: di 28 dec, 2010 22:48 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
 WWW  Profiel

Geregistreerd: di 12 okt, 2010 19:24
Berichten: 101
Woonplaats: Heeze
Hyers,

(shit, weet niet hoe ik mn getypte bericht uit lassen/reparaties kan halen, was niet de bedoeling om hem hier te posten, maar vooruit maar....)

Ik heb mijn olijfje een hele tijd terug te koop gehad. En nu, een jaar later belde er iemand om te vragen of ie nog te koop was.... Shit, en de prijs die ik noemde was geen enkel probleem. Voor ik het me realiseerde had ik dus een koper op de stoep staan... Ging echt onverwacht snel zeg.. Duss. In principe is ze verkocht. Nu denken jullie waarschijnlijk, oetlul! :evil: :evil: :evil: Moet je nooit doen. Isook, maar ja dr zit wel meer achter. Heb een eigen bedrijf en heb ook te dealen met de crisis, het gaat goed maar moet wel investeren in plantmateriaal dit voorjaar. 'de zaak gaat even voor het meisje', zullen we maar zeggen... Verder had ik al langer in mijn hoofd dat ik toch erg graag een dichte Hy bus zou willen hebben. Lekker frans weer maar met wat meer mogelijkheden dan een plateau uitvoering.

Even slikken, en gewoon plantjes inkopen en winst maken door de centjes die mijn hy oplevert. Koop ik een leuke bus terug als ik wat vindt dat me past! Positief gezien twee vliegen in een klap! De markt voor een plateau uitvoering onder hy liefhebbers is nu ook weer niet erg groot. En tja, een 'normale' bus maalt al zolang door mn hoofd...

Knoopje om door te hakken dat wel, je verwacht het niet. Mja, donderdag gaat ie al...

Weet voor mezelf dat ik het goed doe, maar leuk is anders :( :( :( ... Troost me met de gedachte om een andere op te snorren.....

Groetjes Frank


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 0:35 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Heey Frank ...
Had pas geleden gehoopt "haar" eindelijk in "levende lijve" te mogen aanschouwen; was ook bijna gelukt maar het weer gooide sneeuw in het eten ...
We voelen allemaal die "buikpijn" van je, maar assuteffenietlukt ... dan moet je i.d.d. knopen doorhakken. Nix "oetlul"; is gewoon de realiteit van alledag.
Maarre ... als je tóch al een beetje zat te denken aan een "dichte" ... en wellicht gaan de zaken over een tijdje weer wat beter ... wie weet hoe het dan verder gaat ...
Weet je in ieder geval gesteund door alle "Forum-ers" en, als er misschien in de toekomst weer wat ruimte komt, dat de hele bubs met alle kennis en kunde je desgewenst kan helpen bij de zoektocht naar een "Olijfje-2" !
Sterkte a.s. donderdag !
Gert

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 14:20 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Even verplaatst, leek me de beste plek :)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 9:25 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
 WWW  Profiel

Geregistreerd: di 12 okt, 2010 19:24
Berichten: 101
Woonplaats: Heeze
LEiPiE schreef:
Even verplaatst, leek me de beste plek :)


Haha, misschien moet er ook een plekje komen op het forum voor 'afscheid'...?

Ga zo mijn busje laden en transporteren naar 'the Gallery' in Brummen.. Dubbel gevoel, aan de ene kant erg jammer.. Aan de andere kant heel fijn dat ik onverwacht een enthousiaste koper heb voor mn pick up. De markt is niet zo groot voor n pick up, dus zeker fijn om 'ruimte' te kunnen maken voor een 'nieuwe' gesloten hy bus... Al is het onverwacht! Kan toevallig de centjes nu ook goed gebruiken voor de zaak. Niet dat het slecht gaat, integendeel, maar deze winters kosten klauwen met geld voor n werkgever :( .

Blijf t forum lekker volgen en wil aanstaande zomer al een andere HY kopen :D :D :D :D :D :D .
Leuk om naar uit te kijken!!!

Ga snel laden en rustig rijden nu!

Groetjes Frank!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 13:12 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 29 mei, 2009 16:26
Berichten: 313
Woonplaats: Culemborg
Succes en zo te horen komt het uiteinderlijk allemaal goed.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 14:12 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
 WWW  Profiel

Geregistreerd: ma 19 mei, 2008 21:06
Berichten: 1509
De plateau heeft zo te horen weer een goed onderkomen gevonden :)
Af en toe moet je keuzes maken en dit is een goede zo te lezen want binnenkort is nederland weer een dichte HY rijker ;)

Nog even sparen en voor je het weet ben je weer eigenaar van een HY ;)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: za 01 jan, 2011 23:25 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 22 apr, 2004 22:09
Berichten: 304
Woonplaats: Heeze
Begrijpelijk, maar ook jammer het was zo mooi met meerdere HY's in Heeze

_________________
Groeten van:

Geert Bukkems
Heeze
http://www.citroworld.com


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: zo 02 jan, 2011 1:27 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Begrijpelijk, maar ook jammer het was zo mooi met meerdere HY's in Heeze

Ach Geert ... "HY-bloed kruipt waar het niet gaan kan ... duzzz wellicht nog in dit jaar is Heeze weer een "dichte" HY rijker ...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Beetje dubbel gevoel....
BerichtGeplaatst: zo 02 jan, 2011 1:41 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Ga zo mijn busje laden en transporteren naar 'the Gallery' in Brummen..

Frank: één ding is zeker ... jouw plateau zou - (afgezien van het""commerciële karakter" van dit bedrijf) - nooit in betere handen zijn dan bij deze "gallery" ... Ze zal ongetwijfeld worden gerestaureerd en uiteindelijk tentoongesteld ... Moet direct zeggen dat de nieuwsgierigheid me gebied om eens in de gaten te houden hóe de "vervolg-geschiedenis" verloopt ... "Olijfje" zal uiteindelijk weer een keertje worden verkocht ...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group