Het is nu do 28 maart, 2024 22:03


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: vr 01 apr, 2005 22:47 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
JA!!! Sinds vandaag ben ik, op wat formaliteitjes na, eigenaar van een HY78 uit 1972! :D
De HY die in aangeboden staat door Thierry om precies te zijn.
HY heeft nog geen naam, werknaam is 'Zeb', of simpel 'Lhypie' - uitleg komt nog wel :)
update: vanwege mijn goede relatie met Murphy (die van De Wet van...) heb ik besloten mijn bus MurpHY te gaan noemen, zeker gezien de andere Murphy bij de aankoop al langs kwam :D

Heb er meteen al een enorme tocht op zitten:
Om half acht 's ochtends vanuit Enschede naar Middelburg met de trein, daar aangekomen om half twaalf uiteraard eerst testrit en het nodige op/onder/voelwerk.
Daarna via de deltawerken met stopje op Neeltje Jans en een lunch naar Delft omdat we (huisgenoot en ik) daar even langs moesten en toen de hele weg naar Enschede met onderweg dineren in de AC Stroe in de avondzon :)

Maar goed, zelf ben ik een webprogrammeur (PHP) uit 1978, woonachtig in Enschede, nog op de campus van de Universiteit Twente.
Uitgebreidere bio komt nog wel eens, moest nu gewoon even kwijt dat ik eindelijk ook een HY heb :)
Nu nog lid worden van Le Camion uiteraard.

De bus moet nog wel wat aan gebeuren, zo snel mogelijk repareren van snelheid/kilometer/benzine meters bijvoorbeeld, want die doen niets.
Dan afverven, wat meer roest verhelpen, voorklep uitdeuken en dan eens over het interieur gaan nadenken.

Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Met ondergetekende.
IM018548.JPG
IM018548.JPG [ 358.72 KiB | 44024 keer bekeken ]

Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Eerste hulp onderweg, olielampje begon te knipperen, zo'n 40KM voor we thuis waren. Waarom dan de voorklep open? Sja, was even zoeken waar de peilstok zat, was nogal donker, met klep open kwam er net wat meer licht binnen :)
IM018561.JPG
IM018561.JPG [ 398.78 KiB | 44024 keer bekeken ]

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Laatst bijgewerkt door LEiPiE op di 10 aug, 2010 13:08, in totaal 3 keer bewerkt.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 02 apr, 2005 11:06 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: za 06 sep, 2003 14:38
Berichten: 704
Heel Hartelijk welkom hier op het Forum.Ik hoop niet dat je problemen
krijg.maar mochten er vragen zijn,brandt maar los.Lullig om te zeggen,
maar ik zit er eigenlijk op te wachten om anderen te helpen,dat is nu mijn
dagtaak geworden.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: ma 11 apr, 2005 11:34 
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner
 Profiel

Geregistreerd: vr 25 maart, 2005 18:17
Berichten: 8
Woonplaats: Zwolle
Welkom. Gezien je woonplaats en de zoektocht die ik ongeveer gelijk met jou maakte klikte ik de afgelopen maanden al een aantal keren op je berichten. Jij haalde je bus in Middelburg ik in Den Helder en nu staan ze ongever 6 km van elkaar. Misschien kunnen we in de toekomst meer bij elkaar brengen. Een goede HYbuur is beter dan een verre vriend.
Ik hoop je in elk geval op een van de komende meetings te ontmoeten, ook al heb ik momenteel waarschijnlijk niet veel te bieden; mijn enthousiasme staat voorlopig haaks op mijn deskundigheid.

Anton


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2007 1:16 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
He, net de twee jaar gemist eigenlijk, naja.

Een overzicht (zal proberen het bij te houden, maar lukt me ook al niet op de site (die binnenkort moet verhuizen trouwens), dus verwacht niet te veel ;))

30 juni 1972: MurpHY geboren als 5 243 062
31 aug 1973: voor het eerst op kenteken gezet in Nederland
...
21 sep 1978: ondergetekende geboren
...
jaren 70/80: MurpHY betrokken bij demonstraties tegen kernenergie (de "Atoomenergie? Nee Bedankt!" sommige stickers zitten nog onder de verf ergens!
...
30 okt 2003: vorige eigenaar koopt 'm van de eerste eigenaar
...
29 aug 2004: vreemde obsessie bereikt eerste mijlpaal met registratie op dit forum, dit nadat er al twee schaalmodellen waren gekocht
okt 2004: een HY bekeken in Amsterdam, te slecht om te kopen
...
1 apr 2005: aankoop en eerste rit en naamgeving vanwege al een olieprobleempje
12 apr 2005: op naam gezet (eindelijk)
mei 2005: achterklepbalk scheurt door vanwege roest
mei 2005: CitroMobiel, zowaar gehaald
juni 2005: meeting Le Camion, eerste "boordcomputer", achteruitrijcamera en audio aanwezig, op de meeting blijkt de benzinepomp lek, uiteindelijk vervangen door electrische
aug 2005: nabij Dusseldorf na een al moeizame tocht begeeft naar later blijkt de ontsteking het, teruggesleept, geen ANWB lid, dus duur
aug 2005: ontsteking vervangen, bougies vervangen
sep 2005: bougies zijn niet het probleem, carburateur gereinigd
okt 2005: achterklepbalk dicht geplamuurd tegen regenwater
okt 2005: beide waren het probleem niet, er blijkt dat een cylinder geen compressie heeft: wat blijkt, zuigerveren waren door de zuiger geslagen - MurpHY heeft al die tijd op drie cylinders gereden
nov 2005: zuigers vervangen door gloedjenieuwe bolkoppen, dynamo ook moeten oplappen, tevens deel uitlaat en demper vervangen door 2e handsjes wegens doorscheuren oude
nov 2005: in de sneeuw nog bezig met de uitlaat
10 dec 2005: eerste lange rit na de reparaties, geen problemen

feb 2006: voordemper blijkt lek gescheurd, buizen verder ook niet echt lekker, schuifdeurklink gelast - eindelijk geen stok meer nodig als slot
mar 2006: voordemper en alle buizen vervangen door nieuwe, past allemaal niet lekker maar het gaat
apr 2006: achterkant in de verf gezet, meeting Le Camion, op de terugweg wegenwacht gebeld maar uiteindelijk niet nodig: benzinepomp kreeg geen stroom
apr 2006: grote sloop van het interieur op advies van de APK
apr 2006: originele krik gesloopt door dom bezig te zijn
mei 2006: Citromobiel... op de terugweg vastgeslagen voorrem, ANWB twee uur bezig geweest met draaiend krijgen
mei 2006: ook de nieuwe voordemper moeten dichtlassen (heb ondertussen een MIG apparaat)
mei/juni 2006: groot onderhoud: achterklepbalk eruit geslepen en vervangen, dakgoten deels vervangen, nieuwe voorstoelen gekocht (maar nog niet gemonteerd), deel dak zilver geverfd: stuk beter.
juli 2006: donorvelgen gekocht
juli 2006: niet met MurpHY op vakantie ->> in Duitsland pa's auto total loss gereden
aug 2006: domme actie bij schoonmaken achterlichten zorgt er voor dat MurpHY nu gloedjenieuwe achterlichten heeft
3 aug 2006: eindelijk APK na 6 pogingen en een boete van 't CJIB
22 aug 2006: zwarte dag: na latere analyse blijkt dat een tuimelaar-olie-kanaal geen olie kreeg door een breukje veroorzaakt door verkeerd vast zetten van de tuimelaaras, hierdoor bleef een uitlaatklep hangen die vervolgens door de zuiger van z'n steel is afgeslagen en door de zuiger heen is gegaan na eerst klepzitting en deel van de kop te hebben gesloopt - MurpHY's motor is zo goed als dood
26 aug 2006: bij reddende engel een zo goed als nieuw motorblok opgehaald
sep 2006: oude uitbouwen en nieuwe motor inbouwen, MurpHY rijdt weer!
19 sep 2006: nieuwe speciaal op maat gemaakte velgen zijn binnen
nov 2006: carPC is compleet ingebouwd
nov 2006: met ondergetekende gaat het persoonlijk steeds slechter
dec 2006: velgen en bumpers zijn gepoedercoat

jan 2007: benzinefilter gereinigd, velgen blijken niet goed te passen
jan 2007: carPC ander plekje gegeven en andere stroomvoorziening
18 jan 2007: MurpHY overleeft ritje naar Le Camion meeting en terug
21 jan 2007: originele benzinedop kan niet meer op slot
12 feb 2007: photoshoot voor Computer Totaal
feb 2007: persoonlijk onder behandeling (MurpHY werkt helemaal, maar ik niet meer zo goed zeg maar)
mar 2007: weer uitlaat gedoe, was onderhand steeds verder losgerammeld en erg "sportief" geworden
mar 2007: een huis gekocht, kan er pas in juni in, daarna kan MurpHY dan ook een dak boven z'n hoofd krijgen (moet ik alleen nog bouwen)

(glazen bol)
5/6 mei: CitroMobiel
1 juni: nieuw huis
2007 nog: garage/werkplaats voor MurpHY

De Computer Totaal scans:
Bijlage:
ComputerTotaal1-150dpi.jpg
ComputerTotaal1-150dpi.jpg [ 618.58 KiB | 42611 keer bekeken ]
Bijlage:
ComputerTotaal2-150dpi.jpg
ComputerTotaal2-150dpi.jpg [ 775.08 KiB | 42611 keer bekeken ]

En een grotere versie van een van de foto's:
Bijlage:
_N8Y8001.jpg
_N8Y8001.jpg [ 1.12 MiB | 42611 keer bekeken ]

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Laatst bijgewerkt door LEiPiE op do 25 aug, 2016 11:38, in totaal 1 keer bewerkt.
9 jaar later maar eens de foto's er bij gezet


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 14:57 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
 Profiel

Geregistreerd: wo 27 dec, 2006 17:13
Berichten: 148
Woonplaats: Ovezande
Hey Leipie,

ik word bijna deprie van dit verhaal. 't is maar goed dat ik er zoveel vertrouwen in heb dat 't goed komt zodra ik m'n hy ga oplappen (start binnen 2 maanden hopelijk).
ANWB lid ben ik iig al :)

gr.
stephan


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 21:15 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: di 16 mei, 2006 22:46
Berichten: 311
Woonplaats: Terherne
Ik had je bijna willen vragen hoe het met je is, en of je nog wat hebt gedaan de afgelopen 2 jaar. Maar die vraag hoef ik volgens mij niet meer te stellen. Ik zag wat leuks: je hebt een huis gekocht - gefeliciteerd! Maar helaas ook wat minder leuks: het gaat niet goed met je?
Dat komt toch niet door dat gedoe met die velgen?


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 21:30 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Afgezien van dit specieke topic zijn er op dit forum al (te) veel topics die ik heb geopend waarin bovenstaande zaken aan bod zijn gekomen. De lijst hierboven is eindelijk eens een samenvatting.
Dank voor de felicitatie!
En persoonlijk zit ik met een boel hoofdgerelateerde problemen (nog niet allemaal bekend, in ieder geval een matige depressie gecombineerd met geheugen- en concentratieproblemen), maar goed daar is dit forum niet voor (en ik ben dus al onder behandeling).
Gezeur met de velgen helpt er niet echt bij uiteraard maar is zeker geen oorzaak :D

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: do 05 aug, 2010 0:59 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Update vanaf 2007 (wat liep ik achter zeg):
Laatste was:
mar 2007: een huis gekocht, kan er pas in juni in, daarna kan MurpHY dan ook een dak boven z'n hoofd krijgen (moet ik alleen nog bouwen)
apr 2007: MurpHY krijgt gezelschap van een Saxo uit '99 (nog de oude neus)
mei 2007: Citromobile uiteraard
mei 2007: nieuwe velgen laten bouwen uit bestaande Honda CRX 16" velgen, laten poedercoaten, van nieuwe gaten laten voorzien omdat ze niet pasten en van mooie banden voorzien
jun 2007: meeting in Eext
jun 2007: boete van 24,- wegens het 7km/u te hard rijden met MurpHY nabij Beerze
jun 2007: MurpHY gebruikt als verhuiswagen van studentenhuis naar mijn nieuwe eigen huis.
31 jul 2007: MurpHY heeft een dak boven z'n hoofd in de vorm van een carport
aug 2007: carport aan alle kanten dicht gemaakt (uiteraard met deuren :D)
sep 2007: problemen met rechtervoorrem, maar lijkt loos alarm en komt even niet terug
sep 2007: via internet Aafke (MurpHYlientje) leren kennen
tijdje weinig nieuws
feb 2008: voorrem blijkt toch slecht te zijn, onderdelen bestellen, tijd vinden
feb 2008: uitlaat van de Saxo moeten lassen
feb 2008: linkerspiegel van de Saxo er afgereden tegen een paaltje bij mijn ouders :D
feb 2008: foto ontdekt van een vakantie eind jaren 90 waarop m'n vader bij een HY een pizza haalt
mar 2008: voor een bezoekje aan de meeting in Diever valt de uitlaat onder de Saxo vandaan... ANWB lapt 'm op en later de hele uitlaat van de Saxo laten vervangen
apr 2008: rechtervoorrem volledig vervangen, helaas blijkt een wartel niet goed vast te zitten, zucht.
apr 2008: rechtervoorrem laten vervangen bij Citrotech, MurpHY heeft weer APK
apr 2008: eerste versie van dubbel bed
apr 2008: Saxo blijkt een spijker in een band te hebben en ook de APK was niet zo blij met de banden en remmen... dus vier nieuwe banden en nieuwe voorremmen
30 apr 2008: enorm ziek met koninginnedag
mei 2008: Citromobile natuurlijk, voor de eerste keer samen, HY forum mensen ontmoeten Aafke voor het eerst
mei 2008: ziek blijkt Pfeiffer te zijn... moet rust houden
aug 2008: weekje weg naar richting Zuid-Laren met MurpHY en een losse tent
sep 2008: Meddo voor het eerst, mijn eerste klompen gekocht, ondertussen weer aan het werk (deels noodgedwongen omdat 70% loon te weinig is om van rond te komen)

morgen weer meer :)

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: vr 06 aug, 2010 1:16 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
morgen weer meer :)

Heeey Ewald ...
Met deez' frequentie is "morgen" al gauw 2015 ... :lol:
Maarre ... indrukwekkend dagboek !
Groeten vanuit "De Peel" !

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: vr 06 aug, 2010 1:37 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Haha, ja, af en toe moet je ook nog wat andere dingen doen, maar bij deze:
sep 2008: meeting in Rha, erg gezellig
jan 2009: de Saxo krijgt er een aardige deuk bij in het voorspatbord met dank aan een aannemer bij het werk
jan 2009: twee van de oude wielen van MurpHY vervoer ik in de Saxo in de sneeuw naar Vredenstein waar ze verbouwd zullen om de nieuwe serie 17x400 banden op te kunnen testen!
apr 2009: MurpHY wordt met hulp van schoonpapa voorzien van Xtrem isolatie en een echt eiken houten parket!
apr 2009: relatieve nieuwe uitlaatdemper open moeten slijpen om helemaal vast te lassen van binnen
mei 2009: Citromobile! Met een schroevendraaier + tie-wraps om de dynamo op de heenweg op z'n plek te houden, want die volledige bout ben ik onderweg kwijt geraakt :D
mei 2009: Saxo ingeruild voor een gloednieuwe C1, de Saxo liep tegen 2000 euro aan reparaties aan en dat was ie mij niet meer waard, met voorschot van m'n ouders dus een echte nieuwe C1 gekocht :D
jun 2009: HY Team 30 jaar, geweldig zoveel HY's bij elkaar!
jul 2009: wielkasten voorzien van een houten overzet en vervolgens bed vernieuwd naar opklapbaar twee persoonsbed met ingebouwde tafel
aug 2009: Ruinerwold, geweldig maar ook tweede spruitstuk doorgescheurd
aug 2009: startmotor kuren, uiteindelijk laten reviseren, want hij ging niet meer rond
sep 2009: eerste ledverlichtingprobeersels, spruitstuk laten lassen
sep 2009: Munster

morgen (?) hopelijk de rest :D

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: vr 06 aug, 2010 20:35 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 29 mei, 2009 16:26
Berichten: 313
Woonplaats: Culemborg
ja want we zij wel benieuwd wat er eind 2009 en 2010 allemaal gebeurd is!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: vr 06 aug, 2010 23:48 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Nou nou, heb fans :D
nog vergeten:
jul/aug/sep 2009: ergens in die periode, voor Ruinerwold in ieder geval bovenkastjes gemaakt over de hele lengte van de bus en ook is toen de nieuwe kast boven de voorruit gekomen met speakers, radio/cd/usb en achteruitrijscherm
okt/nov/dec 2009: niet veel bijzonders, met de sneeuw stond MurpHY lekker binnen :D
dec 2009: Aafke bij mij komen wonen
jan 2010: LEDbalkjes binnengekregen die binnenverlichting gaan worden
mar 2010: samen zijn we een eigen koor begonnen, waar uiteraard ook tijd in gaat zitten
apr 2010: paasmeeting hyteam in doesburg, erg nat maar wel gezellig
apr 2010: ons "gezin" uitgebreid met twee kattekopjes
apr 2010: MurpHY weer met vlag en wimpel door de APK (nou ja, rechtervoordeurslot wilde niet van het slot, maar dat kon ter plekke verholpen worden)
mei 2010: citromobile :D
mei 2010: zeer geslaagde meeting in Meerssen, nu definitief ontdekt dat er iets mis iets met de electra, accu laadt niet meer bij enzo. Op de zaterdag de wielen laten balanceren: dat helpt een boel zeg, vrijwel geen getril meer in het stuur!
jun 2010: oldtimerdag in Zeddam, gezellig met nog een paar andere bussen en genoeg te zien
jun 2010: oldtimerdag in Saasveld - eerder Saaiveld, was geen succes (enige bus) en volgend jaar niet weer op de agenda, zie bijbehorend topic
jul 2010: niet zoveel eigenlijk, voornamelijk bezig geweest met her ordenen van de schuur (waar onder andere nog een kapot motorblok, 3 wielen en 2 losse banden, oude kamperzittingen, 2 XM stoelen en een paar kratten vol over het algemeen niet supernuttige onderdelen :D). Die banden gaan binnenkort maar in de verkoop - ze nemen aardig wat ruimte in, ik kan ze niet meer gebruiken en ik kan wel wat extra centjes gebruiken.

Zo, nou dat is het tot nu toe geloof ik. Mijn geheugen laat mij al een tijd flink in de steek en ik moet het dus hebben van wat ik op de foto heb gezet om weer wat boven water te krijgen.
Ik de afgelopen jaren een zware depressie overwonnen en vervolgens de ziekte van Pfeiffer, een van die twee heeft mijn geheugen flink aangetast lijkt het, zowel lange als korte termijn. En beide mijn conditie. Maar goed, alles went en het komt allemaal wel weer terug en misschien word ik gewoon ook ouder :P (nog even en ik ben 32 :D).

Als iemand zich nog wat noemenswaardigs herinnert: graag :D

Komende tijd:
21 aug: Ruinerwold
18/19 sep: Meddo
en verder zien we wel
Websites moeten nog weer eens opgelapt worden, ben de afgelopen dagen bezig de oude data terug te vinden... dacht een backup te hebben, maar neen dus (foei, en dat noemt zich ITer). Dus de oude systeemschijf weer zien te benaderen en dat blijkt niet zo makkelijk te zijn als gedacht.

Zo, da's tenminste een update he :mrgreen:

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: za 14 aug, 2010 0:24 
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: ma 10 aug, 2009 23:54
Berichten: 23
Woonplaats: Hengelo (Ov)
Zo zo... Da's een best lang verhaal :D Wel fijn dat ik hier en daar toch ook nog genoemd word! :wink:

_________________
Aanhanger van MurpHY 1972 van Leipie! :D


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: zo 15 aug, 2010 0:29 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 29 mei, 2009 16:26
Berichten: 313
Woonplaats: Culemborg
Je geheugen laat je in de steek? Dat is uit je verslag in ieder geval niet op te merken! Kerel je hebt tot in detail helder wat je al die tijd hebt uitgespookt. Respect en de rest komt vast allemaal goed!


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: LEiPiE & MurpHY
BerichtGeplaatst: ma 23 aug, 2010 1:28 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
Citaat:
Zo zo... Da's een best lang verhaal Wel fijn dat ik hier en daar toch ook nog genoemd word!

Aafke ...
Hoézeer levens van mensen ook in elkaar verwikkeld raken ... ieder van ons heeft daarnaast nog een "eigen IK". En dat moet je respecteren; het zegt helemaal niets over JOU ! Omgekeerd geldt hetzelfde. Wij (de buitenwacht dus ...) genieten van jullie, als individu èn als koppel.
Arthur: mèrk het wel als dit bericht wordt "geskipt" ...
Maare ... uiteindelijk delen ze allebei de liefde voor ons aller hartstocht ... of niet dan ?
Gert

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group