Het is nu vr 19 apr, 2024 11:33


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Le Cochon
BerichtGeplaatst: di 04 jul, 2006 22:27 
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 09 apr, 2006 23:54
Berichten: 108
Woonplaats: België
Hoi,
ben al een tijdje dit leerrijke forum aan 't volgen, misschien tijd om ook even mezelf voor te stellen.
Peter, Belg, bouwjaar '66, gezin, woon in de 'Kempen', en heb twee maanden geleden na lang zoeken mijn eerste HY aangeschaft. Bouwjaar 1973, verlengde carrosserie, HY78, koosnaampje "Le Cochon" (kort & bondig :D )
Na reeds meer dan 20 jaar met de 2CV's half europa doorkruist te hebben, inclusief kampeergerief en de laatste jaren ook inclusief 2 kinderen, een Palmabak doet wonderen, leek dit me wel een leuk alternatief. De HY boeide me al jaren, maar de 'geitjes' blijven evenwel dagelijks bollen.
De HY werd uit Nederland naar België ingevoerd met de bedoeling hem als gewone camper in te schrijven, doch als gevolg van de steeds veranderende wetgeving en de bureaucratie (lees: onwil) hier in België, was ik genoodzaakt om hem (voorlopig) als 'oldtimer' te laten registreren, met alle beperkingen vandien. Sinds de aanschaf is hij in tamelijk goede technische staat gebracht, het woongedeelte werd mooi opgefrist en aangepast waar nodig, volledig nieuwe bekabeling van electriciteit, hier en daar een beetje comfortverhogende wijzigingen aangebracht, het zal jullie ongetwijfeld zeer bekend in de oren klinken vermoed ik?
Dus, ik volg met grote interesse jullie ervaringen op dit forum, ik kan er ongetwijfeld nog wat van opsteken!
Foto's plaatsen lukt me hier niet, je kan een blik werpen op onze Cochon op http://picasaweb.google.com/petervandel ... nHYCochon#

Tot mails,
groeten,
Peter


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group