Die is op zich wel blij als hy niet naar 1 kant trekt en de remkracht goed is.Thomas schreef:Gek genoeg, de auto een klein stukje gesleept, en de remmen zitten niet vast, komen ook gewoon weer los na loslaten pedaal, en belangrijker hij trok ook niet eens naar links of rechts.
daar zal de APk meester wel geen genoegen mee nemen overigens en zal dan wel wat vinden.
Maar het scheelt wel dat ze niet vast zitten, dan kun je op termijn eens rustig eens een trommel er afhalen en de cilinders van buiten beoordelen en eventueel van binnen

Deze Duitsers zijn o.a. bezig met schijfremmen: HY powerben echter wel van mening dat er geen enkele reden is te bedenken dat op deze voor fusee's een mooi setje schijfjes gemaakt kunnen worden. als ik zie wat die 4 voor remcylinders kosten...... daar koop je in de kitcar wereld een compleet systeem voor.....
Steek is ongeveer 5x190, naafgat is meestal een groter probleem (+/-142mm)als je van een set oude trommels de "bells" maakt kun je er zo'n beetje alles opbouwen wat je maar wilt.
weet iemand de exacte steek-maat van de HY velgen?
Mijn velgen zijn toen gemeten door een velgenbouwer* en men kwam op 5x192 uit, na boren in mijn nieuwe velgen bleek dat dus niet lekker te passen dus hebben ze 'm aangepast alleen toen niet gevraagd wat het nou uiteindelijk is geworden.
Ben Boortman kwam op 5x190 uit en denkt dat het precies 7.5" is (190.5mm).
Geloof dat Citroën het zelf verder niet on record heeft ergens (anders had Ben 't denk ik al wel op papier gehad

(* wat niks zegt, want men deed het ook maar met twee metalen lineaaltjes...)