Het is nu vr 29 maart, 2024 0:13


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: wo 04 jul, 2012 10:12 
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: ma 23 mei, 2011 21:31
Berichten: 228
nou ja zoals je kunt zien staat dat gewoon gepubliceerd op de site van de RDW. het is dus gewoon een feit dat het mag. mits je maar aan de regelgeving voldoet.....

gepubliceerde stukke van een overheids instantie laten weinig te raden/denken over.

de club waar ik jaren voorzitter ben geweest (http://www.kitcarclub.nl) heeft een overeenkomst met ABC om ons niet type goedgekeurd zelfbouw spul te verzekeren. vandaar dat ik hem ken, en zeker weet dat hij je fatsoenlijk behandeld.

grtz Thomas

_________________
https://sites.google.com/site/gdt70spider/


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: vr 06 jul, 2012 1:34 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: do 04 sep, 2003 23:59
Berichten: 1725
Woonplaats: Asten (N.B.)
hee hyliner ... nog wèl even de afloop van jouw avontuur hier vastleggen voor het nageslacht hè ! :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: za 07 jul, 2012 0:05 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
Thomas schreef:
nou ja zoals je kunt zien staat dat gewoon gepubliceerd op de site van de RDW. het is dus gewoon een feit dat het mag. mits je maar aan de regelgeving voldoet.....

gepubliceerde stukke van een overheids instantie laten weinig te raden/denken over.

de club waar ik jaren voorzitter ben geweest (http://www.kitcarclub.nl) heeft een overeenkomst met ABC om ons niet type goedgekeurd zelfbouw spul te verzekeren. vandaar dat ik hem ken, en zeker weet dat hij je fatsoenlijk behandeld.

grtz Thomas

Ja dat het van de RDW nog steeds mocht was mij eigenlijk wel duidelijk. Mijn probleem is de verzekering.
Ik had bij ABC een offerte voor een oldtimer aangevraagd die per e-mail toegezonden zou worden.
Daags erna belde Willem Hendrix om uit te leggen dat een oldtimerverzekering niet kon omdat de bus geregistreerd staat als kampeerauto :?
Maar hij zou wat regelen. Ik kreeg toen een offerte voor een 'hobbyautoverzekering'. Nou ja, als het beestje maar een naam heeft. Qua premie istie interessant. Maar hij belde op een ongelukkig tijdstip terwijl ik op mijn werk was dus ik heb hem nog niet gevraagd of de verzekering mij ook dekt op de dag dat ik naar de APK rij.

Otje schreef:
hee hyliner ... nog wèl even de afloop van jouw avontuur hier vastleggen voor het nageslacht hè ! :D

Ja dat komt goed. Of sterker: Ik op de meeting in Zeewolde zal ik er een lezing over houden :lol:

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: vr 20 jul, 2012 0:38 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
Yes HY is weer door de APK!
Na 9 jaar stilstand, ik kan nog steeds niet geloven dat ik me 9 jaar mezelf het plezier van het HY-rijden ontzegd heb :D
Ik ga er lekker mee naar de meeting in Zeewolde.

Maar ik heb hem dus gewoon op mijn eigen kenteken kunnen verzekeren terwijl het kenteken geschorst was en de APK verlopen.


Bijlagen:
busje_011.jpg
busje_011.jpg [ 35.73 KiB | 11817 keer bekeken ]

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: vr 20 jul, 2012 17:03 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 03 jun, 2011 22:53
Berichten: 270
Woonplaats: Hilversum
Fantastisch nieuws!
APK kan mijn humeur altijd maken of kraken :roll:

9 jaar niet gebruikt is een hele tijd!
Nog iets te knutselen voor hij naar Zeewolde gaat?

_________________
Hy's alive! Klik hier voor mijn restauratie project: https://www.facebook.com/groups/149847185089247/


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Naar de APK?
BerichtGeplaatst: vr 20 jul, 2012 21:09 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
MicHYl schreef:
9 jaar niet gebruikt is een hele tijd!
Nog iets te knutselen voor hij naar Zeewolde gaat?

Tja, heeft iets met rouwen om een overleden echtgenote en later een gebrek aan slagvaardigheid ("die bus moet ik toch maar weer eens iets mee gaan doen") te maken.
Maar das een heel verhaal. Doe ik in Zeewolde bij een biertje, goed?

Wb het knutselen: Aan een HY blijft altijd iets te knutselen, niet? :)
Vanwege laswerk aan de binnenschermen moest het interieur deels gesloopt (zat gelijmt dus niet meer terug te plaatsen), maar voorlopig leg ik wel een matrasje op de vloer.
Alleen even 't keukentje aansluiten, nieuwe drukregelaar, gasleidingen checken, etc.

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group