verlengde hy
Moderator: LEiPiE
verlengde hy
Wij hebben een standaard hy en willen graag een grotere. We zijn op zoek naar eentje die tussen de assen is verlengd, mag ook groter. Opknapper geen probleem. Als iemand er een weet dan hoor ik het graag.
Re: verlengde hy
Weet niet wat jullie budget is maar onder restauraties staat een verlengde currus camper te koop. Althans de eigenaar overweegt hem weg te doen bij goede prijs.
Dag Happy,
Ik weet een aardige bus in Frankrijk te staan. Is gebruikt als verkoopbus (zit een verkoopklep aan de zijkant). Auto staat enkele jaren stil. is tussen de assen verlengd (op het oog met 60 cm). Vierkante wielkasten achter. Staat bij een kennis van me in midden-Frankrijk. Mocht je foto's willen ontvangen, dan kan ik wat mailtjes doorsturen. Prijs voor deze bus zit op 2.250 euro. Mail bij interesse naar info@rue9.nl
Gr. Mark(H)y
Ik weet een aardige bus in Frankrijk te staan. Is gebruikt als verkoopbus (zit een verkoopklep aan de zijkant). Auto staat enkele jaren stil. is tussen de assen verlengd (op het oog met 60 cm). Vierkante wielkasten achter. Staat bij een kennis van me in midden-Frankrijk. Mocht je foto's willen ontvangen, dan kan ik wat mailtjes doorsturen. Prijs voor deze bus zit op 2.250 euro. Mail bij interesse naar info@rue9.nl
Gr. Mark(H)y
bedankt voor jullie reacties, we zijn inmiddels voorzien,
we hebben een Citroen HY Currus gekocht in Frankrijk.
we hebben een Citroen HY Currus gekocht in Frankrijk.
Geweldig. Dat vraagt om een voorstelronde en we zijn gek op foto's