Om Mike te quoten: "...it's certainly different from when I bought it..."
Al het plaatwerk is opeens strak; geen deuken meer in wielkasten, panelen links voor de reservewielkast, geen verkreukelde linkerachterhoek, geen verroeste hoek achter rechtsboven, knikken in de motorkap etc, etc..
al het chroomwerk is spotless...
De spiegels zijn anders, en de raamrubbers zien er weer super uit...
Die rare knipperlichtjes voor zijn weg, alle lampekapjes zijn de nieuwe en de o zo mooie centrale nummerplaatverlichting achterop is veranderd in twee zijwaartse lampjes...
Ok, ok misschien moet ik niet zo kritisch zijn; je kan niet alles in zo'n programma laten zien... blijkbaar zit dat naast het preppen en spuitwerk in die 5000 pond bodywork n paint en 1500 pond trafficators n trim.
Maar....
bij aankoop en bij het plaatsen van de deuren voor de fotoshoot was er toch echt sprake van serie 1 voordeuren (die met die ribbeltjes aan de binnenkant...) Logisch want het is een '56 er.
Plots zijn dat... tadada... serie 2 deuren; glad van binnen.
En...
de achterklep heeft bij aankoop een ovaaltje. Logisch want het is een '56 er.
He, huh? ...na de fotoshoot; een vierkant raampje!
Dus...
"...it's certainly different from when I bought it..."