Het is nu do 28 maart, 2024 23:07


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
Offline
 Berichttitel: Citromobile is er even niet, wel CitroExpo
BerichtGeplaatst: vr 10 jan, 2020 1:03 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
(update: Citromobile komt volgend jaar weer terug, zeggen de organisatoren)

https://www.citromobile.nl/
Citaat:
In 2019 heeft u kunnen genieten van de 25ste CitroMobile.
Vanaf 1 januari 2020 is CitroMobile.nl definitief ter ziele.
Dank aan alle Citrofielen voor hun bijdrage, op welk vlak dan ook.

En vervolgens wordt je doorgestuurd naar https://citroexpo.nl/
Citaat:
2 en 3 mei 2020
Evenementenhal Gorinchem
CitroExpo is een groots "rassemblement international de Citroën", zoals alleen Citroënnisten die kennen. Voor iedereen die iets heeft met Citroën.

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on DeliciousShare on Google+
Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Citromobile is dood, leve CitroExpo
BerichtGeplaatst: zo 12 jan, 2020 13:59 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
Tja. Niets is voor eeuwig.
CitroMobile kon geen alternatieve lokatie vinden die aan dezelfde voorwaarden voldeed en had dus Gorinchem om wat voor reden ook afgewezen kennelijk.
Ben benieuwd wat daar dan ontbreekt wat we wel gewend zijn.
Wel gratis parkeren met een apart terrein voor Citroëns begrijp ik uit de website.

Ik ben van plan net als in Vijfhuizen beide dagen te gaan.
Zijn er nog HY-ers die van plan zijn in de buurt te gaan overnachten?
Er is een camping op 10km. Of zouden we in een hoekje van de parkeerplaats gedoogd worden? 8)

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Citromobile is dood, leve CitroExpo
BerichtGeplaatst: do 16 jan, 2020 14:40 
Site Admin
Site Admin
Avatar gebruiker
 WWW  Profiel

Geregistreerd: zo 29 aug, 2004 2:18
Berichten: 2650
Woonplaats: Hengelo (OV)
Nu staat er op Facebook:
CitroMobile stopt met de website maar gaat door met Facebook.

Overeenkomstig de afspraak van CitroMobile met onze website beheerder Citromanif is de website van CitroMobile per 1 januari stopgezet.

De formulering is echter ongelukkig gekozen er diende te worden aangegeven dat de website stopt en niet CitroMobile. Overeenkomstig het eerder uitgebrachte bericht zal CitroMobile in 2021 na een sabbatical jaar weer van de partij zijn.

De reden is dat wij denken dat een website die niet communicatief is en slechts alleen een plaatje weergeeft weinig zinvol is.
Daarom gaat CitroMobile wel door met het interactieve facebook.
Dat geeft de mogelijkheid om met elkaar te kunnen blijven communiceren, elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en het sociale contact en warmte vast te houden zoals wij dat al 25 jaar gewend zijn.

Wij betreuren het echter dat als de oude website van CitroMobile, die per 1 januari niet meer bereikbaar had moeten zijn, nu wordt aangeklikt je binnen 10 seconden door wordt geschakeld naar een andere website.
Dan geeft dat het gevoel dat een ander feestje schijnbaar niet zonder het succes van CitroMobile kan worden georganiseerd.

Het CitroMobile team
Mieke en Sabine

_________________
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Citromobile is dood, leve CitroExpo
BerichtGeplaatst: vr 17 jan, 2020 8:41 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
 WWW  Profiel

Geregistreerd: ma 19 mei, 2008 21:06
Berichten: 1509
Het is een heerlijke soap aan het worden.
Organisator van de CitroExpo wilde elk jaar het evenement wel organiseren.
Straks kunnen we kiezen :)


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Citromobile is dood, leve CitroExpo
BerichtGeplaatst: vr 17 jan, 2020 13:57 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
LEiPiE schreef:
https://www.citromobile.nl/
Citaat:
In 2019 heeft u kunnen genieten van de 25ste CitroMobile.
Vanaf 1 januari 2020 is CitroMobile.nl definitief ter ziele.
Dank aan alle Citrofielen voor hun bijdrage, op welk vlak dan ook.

Tis ook een beetje 'bad timing' van Mieke en Sabine om juist nu die website eruit te gooien terwijl ze dus kennelijk niet willen stoppen.
En dan met deze tekst. Vooral die laatste zin maakt het zo dramatisch dat je naar een doos tissues grijpt.

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Offline
 Berichttitel: Re: Citromobile is er even niet, wel CitroExpo
BerichtGeplaatst: di 21 jan, 2020 10:01 
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Avatar gebruiker
 Profiel

Geregistreerd: vr 09 jan, 2009 23:18
Berichten: 306
Woonplaats: Oterleek
Inderdaad een soap, want op bovenstaande brief van Mieke en Sabine kwam weer een reactie van Johan Nooij:


Beste Citroënvriendinnen en –vrienden,

Na onduidelijke en onjuiste beweringen op facebook en Citroën-forum en soortgelijke uitingen in

La Ferté en Soestdijk (ja, ons Citroënwereldje is klein) zie ik mij na dit schrijven van Mieke en Sabine,

helaas en met de nodige aarzeling, toch genoodzaakt een en ander in een ander en mijns inziens juister en eerlijker perspectief te plaatsen.

Ondanks meerdere contactpogingen mijnerzijds om te komen tot een éénduidige verklaring over de toekomst van CitroMobile

(ik ben al in mei benaderd door meerdere Citroënnisten, die in een doorstart waren/zijn geïnteresseerd , waaronder Leo Greiner)

moest ik tijdens de Citroën Contact bijeenkomst op 15 juni, 6 weken na het CitroMobile-weekend, onverwachts vernemen,

dat Mieke en Sabine erover nadenken CitroMobile voort te zetten.

Eind augustus moest ik op Facebook het bericht van Mieke en Sabine lezen over een “sabbatical” en hun plannen voor 2021.

Daarnaast werd tezelfdertijd op Citroën-Forum bekend gemaakt, dat de website van CitroMobile vanaf 1 januari 2020 “will be taken down”.

Vreemd om dit als mede-initiator en –organisator op deze manier te moeten vernemen.

Tevens ben ik als beheerder en “eigenaar” van het domein citromobile.nl met een hosting-contract tot 2023 met dit laatste voor een fait accompli gesteld:

Hierover is nooit direct gecommuniceerd, laat staan zoals in de brief beschreven: “een afspraak gemaakt”.

Hierdoor gedwongen staat er sinds 1 januari 2020 op de website : “Vanaf 1 januari 2020 is CitroMobile.nl definitief ter ziele” .

Hier is dus geen sprake van “ongelukkig gekozen”, maar is exact aangegeven, wat de situatie is.

In juli 2019 heeft Leo Greiner mij om adviezen en ondersteuning gevraagd bij zijn eerste stappen m.b.t. CitroManie(inmiddels omgedoopt tot CitroExpo).

Op 1 december 2019 ben ik overigens gestopt met dit advieswerk, wegens verschil van inzichten.

Tijdens deze adviesperiode is geenszins, zoals op meerdere plekken beweerd, t.b.v. CitroExpo gebruik gemaakt van CitroMobile-materiaal.

Alléén op mijn eigen facebook-pagina (CitroManif is mijn éénmans-bedrijfsprofiel) zijn foto’s van CitroMobile geposted: door mij zelf geschoten op “mijn” eigen evenement.

De overbodige website citromobile.nl ( en daarmee ook de sites met de extensie .eu, .org, . net en .com) wordt nu doorgeschakeld naar citroexpo.nl ,

vanuit kostenaspect en omdat déze organisatoren communicatie via hun website wél zinvol achten.

Het bovenstaande toont, dat communicatie via facebook en Citroën-forum, met alle respect voor het forum, niet altijd “ de mogelijkheid geeft om met elkaar te kunnen blijven communiceren,

elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en het sociale contact en warmte vast te houden zoals wij dat al 25 jaar gewend zijn”.

Het spijt me u hiermede lastig te moeten vallen, maar de waarheid schreeuwt soms …. en is dan vaak hard.

Es geht wie es geht, zeggen “we” hier in Berlijn.

Cordialement en met citrofiele groet en wensen,

Johan Nooij,
voorheen (en 25 jaar) organisator CitroMobile

Einde brief.
Ik vind het allemaal wel best. Ik ga dit jaar naar CitroExpo en in in 2021 zie ik wel weer.

_________________
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.


Omhoog
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group