Du musst die Schrauben die durch die Randbremszylinder gehen auch rausschlagen ( Position der Extender vorher kennzeichnen, falls nicht nicht verdreht)
Besser vorher jeweils eine Schraube unterhalb des oberen Bremszylinder bzw. Die Schraube oberhalb der unteren Bremszylinders vorher wieder reinschrauben.
Dann sollte die Platte rausgehen.
Viel Erfolg
Ingo
Hy weer rijdbaar maken
Re: Hy weer rijdbaar maken
Met veel moeite (en een stevige hamer) de ankerbouten er uit gekregen, draaien wilde wel maar schuiven niet. Met bevriezing van de bouten (spuitbus) en een aantal stevige tikken tegen de achterkant van de bouten gaven ze op. Nu kan de buitenste plaat er af en kunnen de wielremcilinders vervangen worden.
Ik denk dat ik ze maar ga vervangen voor nieuwe: de cupjes zijn versleten en van de onderste is van het randje van de zuiger een deel afgebroken (een goede afdichting is dan toch niet meer mogelijk).
De remschoenen zien er nog goed uit.
Ik denk dat ik ze maar ga vervangen voor nieuwe: de cupjes zijn versleten en van de onderste is van het randje van de zuiger een deel afgebroken (een goede afdichting is dan toch niet meer mogelijk).
De remschoenen zien er nog goed uit.
Goed bezig.
Remschoenen niet vervangen? Achterzijde is makkelijk te vervangen in de toekomst. Voorste zijn lastiger.
Remschoenen niet vervangen? Achterzijde is makkelijk te vervangen in de toekomst. Voorste zijn lastiger.
Heb je een punt.