HY cabine voor schoolproject

Hier kun je berichten neerzetten als je iets HY, Citroën en/of camper/kamperen gerelateerds zoekt.

Moderator: LEiPiE

Plaats reactie
ghys
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

HY cabine voor schoolproject

Bericht door ghys »

Voor een project op de basisschool ben ik gevraagd eens te zoeken naar een nog redelijke cabine die kan fungeren als heuze schoolbus :)

Waarschijnlijk zijn ze niet dik bezaaid maar wie heeft er nog één in de garage staan die nog redelijk toonbaar is met paar oude deuren. Techniek, paard, pedalen, bedrading en glaswerk mag ontbreken. Zou wel leuk zijn als stuurwiel en restanten van stoelen er nog in zouden zitten.
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: HY cabine voor schoolproject

Bericht door Otje »

Hey Auke
Dit soort "losse" onderdelen is inderdaad nooit dik "bezaaid" want er groeit toch nix op :lol: maar je vist nèt achter het net: onlangs is in het HY-magazijn een bus gesloopt en is de gehele cabine er helemaal intact vanaf "geflext". En prompt verkocht. Bedenk wel dat zoiets - als je tenminste een "veilig" exemplaar wilt hebben - dus zonder allerlei scherpe roestranden, doorgeroest plaatwerk en nog een beetje stevig - daar óók een prijskaartje aan hangt. 'T "goede spul" wordt steeds schaarser ...
Succes met de zoektocht !
Gert
ghys
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: HY cabine voor schoolproject

Bericht door ghys »

Dank Gert,

Ik verwacht ook geen regen van cabines die na het opruimen van de garage ineens opduiken maar je weet maar nooit.
Anders ga ik aan de knutsel met wat vlakke houten platen maar een echte cabine zou natuurlijk nog leuker zijn :)
En het punt van veiligheid is een belangrijke bij de mogelijk wel nieuwe generatie HY rijders :D
Plaats reactie