Mooie plek voor de pomp, daar heb ik hem ook zitten. Volgens mij was Albert daar boos over dat de pomp niet aan het blok mag, maar ik kon geen reden uit hem krijgen. Dus hij zit er nog mooi, moet hem nog schakelen met de LPG schakelaar, nu staat ie een tijdje in het niets te pompen
Ik had hem daar ook, totdat in de file in polen op een hete dag de pomp niet meer pompte.
Of het er echt aan ligt dat hij tegen het blok zit dat weet ik niet zeker.
Nu rij ik alweer een tijdje met de originele.
Waar heb je de pomp gekocht? Misschien bouw ik hem toch terug naar elektrisch.
Ree, misschien is het slim om, net als bij de voet van de carburateur, er een isolatieblok tussen te zetten. Ik weet niet of de warmte van het blok anders bijv voor een vapourlock zou kunnen zorgen of een andere storing aan de pomp zou kunnen veroorzaken.
bij de latere motoren zoals in de DS zit er inderdaad een dik isolatieblok tussen pompmen blok. Ik vraag me wel af of de aandrijving van d epomp dan intact bljft
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
zieter allemaal lekker uit!
wat heb je op de starterkrans gemonteerd?
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Ree schreef:Er zit niets aan. Er hangt een klein stukje bak met een haring boven om hem op tijd te kunnen zetten. Doel je daarop?
ja, dat bedoel ik, slim idee trouwens
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938