Het  is zelfs  zo dat  ik geen enkel  Citroen  nog heb  nu ,  ik rijd met een visatje  lekker  zuinig :p 
Ook heb  ik nog een  complete  uitlaat liggen volledig  als nieuw  zonder de knalpot al het andere er wel bij  incluis  collector  in zeer goede staat, ook een voortent luifel met  metalen stokken enz als  nieuw  4 maal gebruikt geweest ( kleur beige met rode  flapjes  bovenaan )  doe een bod voor diegene  die het willen  belgie 0479 56 10 97 .
Interieir  voor een camper  HY tafel en zitbakken  enz  iets voor leipie ? 
Zeer goede cardans  zonder speling !! en enkel stuurfuse's enz  
noordbelgie  in de kempen  
En  alvast bedankt  voor die heel aangename  steun betuigingen ,  ik weet dat  wervels C2 tot en  met  C7 allemaal beschadigd zijn en ik al jren last had  maar dacht dat het de  leeftijd was en sleet , ik wacht nu nog enkel  op de MRI scan  om te  zien  hoeveel ruggemerg er al naar buiten gekomen is en de vorm  van  mijn nek is als een S te vergelijken ........  .
En daarbovendien  heb  ik ook echtelijke problemen , maar dat is het  minste  nu , ik denk enkel  nog aan mijn eigen   

want dat was de reden  dat  ik in shock ben gegaan en mijn neuraal systeem  even teveel moest verwerken ,  dus  ja  harde tijden in aankomst mar  ook een nieuw  leven   

Ik dacht  dat  ik gezond  leefde , geen alchool , niet roken , geen  koffie  , maar je ziet wel dat het  leven zomaar  in  1 klik kan veranderen. 
En ja ,een kat  in nood maakt gekke sprongen ........   mijn vrouw dus, heeft teveel meegemaakt  op 4 jaar tijd ,  2 misvallen , vader 59 overleden aan longkanker , nonkel  overleden , en nu ben  ik aan de beurt  , logisch, en zij  zoekt de vlucht  in haar werk ( adviseur  beleggingen ) ..........   .
Typisch veel voorkomend  en dan  crashen deze soort mensen  ook nog eens  op den duur  ......    .
What a  life   

,  ik denk nu aan mijn  2 zoontjes van  7,5 en  5,5 jaar  Esteban en  Nando en mezelf   

Als  ik  op een  pc ( laptop  kan  in het ziekenhuis  zal  ik hier zeker  komen  kijken  )  

HY  Minibus  13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model