Zou leuk zijn als ik de foto kon krijgen, maar ik heb de boete al betaald, dus beroep aantekenen en al dat gedoe zit er dan niet meer in.
Ja! M'n HY kan officieel te hard ;)
- LEiPiE
- Site Admin

- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Ja! M'n HY kan officieel te hard ;)
Voor de Saxo vind ik de CJIB brieven niet zo leuk, maar voor een HY 
hele brief
specifieke deel
Zou leuk zijn als ik de foto kon krijgen, maar ik heb de boete al betaald, dus beroep aantekenen en al dat gedoe zit er dan niet meer in.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
- LEiPiE
- Site Admin

- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Stom stuk daar, je kunt de eind 70 al bijna zien en met zo'n uitlaat als die van MurpHY kun je niet echt netjes gas terug nemen, dus dan maar door kachelen - flits. Ik reed overigens dus wel keurig 80 trouwens 
Is wel flink raak de laatste tijd, 10 jaar nooit een boete gehad en nu al drie in een half jaar (2 met de Saxo, tenminste: ik heb twee flitsen gezien maar er maar eentje gehad, zeker kwantumkorting
)
update: helaas, ook de 2e lag op de mat.
Is wel flink raak de laatste tijd, 10 jaar nooit een boete gehad en nu al drie in een half jaar (2 met de Saxo, tenminste: ik heb twee flitsen gezien maar er maar eentje gehad, zeker kwantumkorting
update: helaas, ook de 2e lag op de mat.
Laatst gewijzigd door LEiPiE op di aug 14, 2007 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
la souris
- HY Forum Expert

- Contacteer:
Bedankt voor de waarschuwing ik moet woensdag ook in ommen zijn .La souris 
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
Boudewijn
- HY Forum Grootmeester

- Contacteer:
Ik heb hier wel een foto hangen van mijn HY. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik ging wel 57 binnen de bebouwde kom. In de regio Amsterdam/Amstelland kun je gewoon je foto opvragen ongeacht of je wel of niet in beroep gaat. Dus voor 14 euro een leuke foto aan de wand
.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.