Motorblok verven?
Motorblok verven?
Beste,
Ben bezig met mijn motorrevisie en wil blok weer origineel groen hebben.
Wie weet het kleurnummer hiervan en wat zijn de beste oplossingen om blok te verven of te spuiten?
Primer, wel of niet hittewerende producten gebruiken.
Ben bezig met mijn motorrevisie en wil blok weer origineel groen hebben.
Wie weet het kleurnummer hiervan en wat zijn de beste oplossingen om blok te verven of te spuiten?
Primer, wel of niet hittewerende producten gebruiken.
- flyingHY
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Re: Motorblok verven?
De kleur is AC501 Vert Mat. Mjn blok is nog niet warm geweest dus ik kan je nog niet vertellen hoe het zich houdt.
flyingHY
flyingHY
Is dat ook in een RAL kleur te krijgen?
- flyingHY
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Ghys schreef:
flyingHY
RAL is geen Pantone en andersom, en AC heeft ook zijn eigen kleursysteem. Er zullen vast kleuren te vinden zijn die verduiveld veel op elkaar lijken, maar vraag niet om welk kleurnummer in het ene systeem gelijk is aan welk kleurnummer in het andere systeem, want zo werkt het niet.Is dat ook in een RAL kleur te krijgen?
flyingHY
Okee bedankt.
Zal de verf met de AC kleurcode bestellen.
neem aan dat je hebt gekozen voor een variant op metaal.
Op scheepsmotoren wordt vaak ook wel bepaalde verf gespoten dus zal het in die hoek moeten zoeken.
Van de week komen in het blok twee nieuwe lagers ten behoeve van mijn nokkenas. Door te hoge speling worden deze opnieuw gedraait.
Zal de verf met de AC kleurcode bestellen.
neem aan dat je hebt gekozen voor een variant op metaal.
Op scheepsmotoren wordt vaak ook wel bepaalde verf gespoten dus zal het in die hoek moeten zoeken.
Van de week komen in het blok twee nieuwe lagers ten behoeve van mijn nokkenas. Door te hoge speling worden deze opnieuw gedraait.
Hoi,
hoe was de rest van je blok? Ik dacht dat je vermeldde dat het blok slechts 52.000 km had gelopen. Bij 52.000 km zou ik namelijk geen speling op je nokkenas lagers vewachten... Is het misschien 152.000 km, of 252.000?
Edwin
hoe was de rest van je blok? Ik dacht dat je vermeldde dat het blok slechts 52.000 km had gelopen. Bij 52.000 km zou ik namelijk geen speling op je nokkenas lagers vewachten... Is het misschien 152.000 km, of 252.000?
Edwin
HZ ambulance carrosserie Carrier 1961