La souris
ontsteking
-
la souris
- HY Forum Expert

- Contacteer:
ontsteking
La souris
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
la souris
- HY Forum Expert

- Contacteer:
nee dit is een kompleet ontstekings huis met alles erop en er in .Deze vervangt de mechanise het voordeel is dat er bij eventuele storing de oude zo weer terug gezet kan worden .ik ben ook berijkbaar op 026 3616633 Peter westdijk gegroet.
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
Re: ontsteking
Ik begrijp dat ze inmiddels te koop zijn? Ik heb voor de vakantie nog gebeld met Albertronic, maar toen was de boel nog in de testfase.
-
la souris
- HY Forum Expert

- Contacteer:
http://www.2cv.nl/publicaties/bouman/123.html
groetjes la souris
ontsteking
Wij hebben ongeveer 3 maanden geleden een 123 onsteking gemonteerd. De ervaring hiermee is bijzonder goed. Wij hebben ogeveer zo'n 4000km ermee gereden. Het voordeel van de 123 onsteking is minder lawaai, mooi rustig lopen, sneller optrekken en zuiniger rijden. Met andere woorden hij rijdt als een zonnetje.
[quote="Sander"]Wij hebben ongeveer 3 maanden geleden een 123 onsteking gemonteerd. De ervaring hiermee is bijzonder goed. Wij hebben ogeveer zo'n 4000km ermee gereden. Het voordeel van de 123 onsteking is minder lawaai, mooi rustig lopen, sneller optrekken en zuiniger rijden. Met andere woorden hij rijdt als een zonnetje.[/quote]
Ik begrijp dat je hem op je HY hebt gemonteerd ? De link in bovenstaand bericht gaat namelijk over een 2cv ontsteking. Ik ben erg geinteresseerd in zo'n ontsteking. Ik heb hem reeds 2 jaar in de 2cv zitten naar volle tevredenheid. Als ik zo onbescheiden mag zijn, wat kost dat nu voor de HY ?
Ik begrijp dat je hem op je HY hebt gemonteerd ? De link in bovenstaand bericht gaat namelijk over een 2cv ontsteking. Ik ben erg geinteresseerd in zo'n ontsteking. Ik heb hem reeds 2 jaar in de 2cv zitten naar volle tevredenheid. Als ik zo onbescheiden mag zijn, wat kost dat nu voor de HY ?
-
okhuysenporte
- HY Forum Beginner

[quote="Matchless"][quote="Sander"]Wij hebben ongeveer 3 maanden geleden een 123 onsteking gemonteerd. De ervaring hiermee is bijzonder goed. Wij hebben ogeveer zo'n 4000km ermee gereden. Het voordeel van de 123 onsteking is minder lawaai, mooi rustig lopen, sneller optrekken en zuiniger rijden. Met andere woorden hij rijdt als een zonnetje.[/quote]
Ik begrijp dat je hem op je HY hebt gemonteerd ? De link in bovenstaand bericht gaat namelijk over een 2cv ontsteking. Ik ben erg geinteresseerd in zo'n ontsteking. Ik heb hem reeds 2 jaar in de 2cv zitten naar volle tevredenheid. Als ik zo onbescheiden mag zijn, wat kost dat nu voor de HY ?[/quote]
Ik heb kortgeleden geinformeert, via Alberttronic, naar een verkoopadres, maar dan kom je op ongeveer €250, -
Ik begrijp dat je hem op je HY hebt gemonteerd ? De link in bovenstaand bericht gaat namelijk over een 2cv ontsteking. Ik ben erg geinteresseerd in zo'n ontsteking. Ik heb hem reeds 2 jaar in de 2cv zitten naar volle tevredenheid. Als ik zo onbescheiden mag zijn, wat kost dat nu voor de HY ?[/quote]
Ik heb kortgeleden geinformeert, via Alberttronic, naar een verkoopadres, maar dan kom je op ongeveer €250, -
- Otje
- HY Forum Grootmeester

- Contacteer:
Ontsteking
Zonder reclame te willen maken: als je geïnteresseerd bent in de 123-ontsteking is een enkel telefoontje voldoende. Ik heb deze ontstekingsunit onlangs zo voor het meenemen op de balie zien liggen bij een bedrijf in het plaatsje Zeeland (N.B.) hetwelk bijna alles te koop heeft op Traction Avant/HY gebied (zeer uitgebreide catalogus, ook op internet). Bel maar eens 0486-451818.
-
Arthur
- HY Forum Expert

- Contacteer:
reclame
Hoi,
We kunnen allemaal een goede tip waarderen, zeker als het gaat om onze HY's aan het rijden te houden.
Maar toch... de meldingen van wat waar te koop is zie ik graag geplaatst in het forum voor "te koop aangeboden".
Groetjes,
We kunnen allemaal een goede tip waarderen, zeker als het gaat om onze HY's aan het rijden te houden.
Maar toch... de meldingen van wat waar te koop is zie ik graag geplaatst in het forum voor "te koop aangeboden".
Groetjes,
Arthur