Nieuw op het forum

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Gert-Jan Brink
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: US-04-51

Nieuw op het forum

Bericht door Gert-Jan Brink »

Hoi iedereen hier.
Ik ben nieuw op het forum maar voor velen geen onbekende. Sinds vorige zomer woon in in Aalesund Noorwegen en mn HY ziet dus geen broers en zussen meer. Geen idee hoeveel HYs er hier zijn maar ik denk dat ze op 1 hand te tellen zijn. Ik heb "DUBBUS" sinds 1995. Ik heb hem als wrak gekocht en van de grond af opgebouwd in anderhalf jaar. We hebben samen een groot deel van europa doorkruisd van Zwitseland tot Schotland, van zuid-Portugal tot Noorwegen.En natuurlijk vele malen Frankrijk.
Ik hoop op dit forum een positieve bijdrage te kunnen leveren en mensen met problemen te kunnen helpen. De HY zelf heeft voor mij weinig geheimen meer.
Ik kan nog even niet vinden hier hoe ik een foto kan plaatsen

Groetjes
Gert-Jan Brink
HY 1964 geel US-04-51 "DUBBUS"
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Ree »

Hoi Gert-Jan, welkom op het forum! Het is hier een mengelmoes van mensen die alles van de bus weten tot aanbidders die er niet eens mee durven rijden. Van alles wat, dus!

Foto's kan je op twee manieren plaatsen. Als je ze op je harde schijf staan, kan je ze als "bijlage" toevoegen. Dan kan vlak onder het "bevestig" knopje waar je je bericht mee plaatst.

Als de foto al op internet staat kan je er direct naar verwijzen. dat doe je door de link nieer te zetten, met daarvoor [img]en[/img] erachter.

zo dus:

Code: Selecteer alles

[img]http://www.citroenhyforum.nl/8/styles/ubuntu/theme/images/hybannerdaan.gif[/img]
Dit forum is nogal strikt als het om het formaat van de foto's gaat, dus het kan wel eens lastig zijn. Veel lees en schrijfplezier op het forum!

Ree
Gert-Jan Brink
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: US-04-51

Bericht door Gert-Jan Brink »

Nee ik bedoel een foto in mn profiel , aan de zijkant van mn berichten.
Bijlagen
HY kopie 1.JPG
HY kopie 1.JPG (48.94 KiB) 9667 keer bekeken
HY 1964 geel US-04-51 "DUBBUS"
dikklep
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber

Bericht door dikklep »

hey mate,

Ouwe foto, of hebben ze daar ook Grolsch?

Dick
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Gert-Jan Brink schreef:Nee ik bedoel een foto in mn profiel , aan de zijkant van mn berichten.
aah, ga naar je gebruikerspaneel (rechts boven), selecteer links "profiel", en klik "wijzig avatar".

Het is inderdaad best zoeken...

Ree
Plaats reactie