motor nummers
motor nummers
Hoi allemaal,
heeft iemand een lijst van motornummers met bijbehorend bouwjaar?
Ik vraag me af van welk bouwjaar de motor is die ik aan het reviseren ben.
Het motornummer is 0429001909. Het is een H78 motor.
Anders is het misschien leuk dat iedereen reageert met zijn motornummer + bouwjaar bus,
zodat we zelf een soort lijst kunnen maken. Matthijs heeft dit al eens geoppert, maar er is toen niets van gekomen.
Edwin.
heeft iemand een lijst van motornummers met bijbehorend bouwjaar?
Ik vraag me af van welk bouwjaar de motor is die ik aan het reviseren ben.
Het motornummer is 0429001909. Het is een H78 motor.
Anders is het misschien leuk dat iedereen reageert met zijn motornummer + bouwjaar bus,
zodat we zelf een soort lijst kunnen maken. Matthijs heeft dit al eens geoppert, maar er is toen niets van gekomen.
Edwin.
HZ ambulance carrosserie Carrier 1961
Re: motor nummers
Mijn motornummer even opgezocht:
0284009416
Is van een HY72 uit 1964.
0284009416
Is van een HY72 uit 1964.
Ik vind het echt een goed idee om een dergelijke lijst op te stellen, maar mijn bus staat in de stalling dus ik kan niet echt helpen. Volgens mij was dat de vorige keer net zo.
Op het forum gaat het volgens mij niet lukken. Eigenlijk zouden we eens op een drukke meeting (zoals laatst in Meddo) even alle HY's langs moeten gaan, dan ben je er zo...
Anders kunnen we misschien een DBje maken met de info van degene die de gegevens van hun bus bij het conservatoire hebben opgevraagd?
Ree
Op het forum gaat het volgens mij niet lukken. Eigenlijk zouden we eens op een drukke meeting (zoals laatst in Meddo) even alle HY's langs moeten gaan, dan ben je er zo...
Anders kunnen we misschien een DBje maken met de info van degene die de gegevens van hun bus bij het conservatoire hebben opgevraagd?
Ree
heey nummers nagaan bij het conservatoire heb ik nog niet gedaan.
Laat nou mijn frans slecht zijn
Ben wel benieuwd of alles klopt zoals hij destijds van de band rolde.
Iemand ervaring met opvragen van gegevens bij het conservatoire?
Laat nou mijn frans slecht zijn

Ben wel benieuwd of alles klopt zoals hij destijds van de band rolde.
Iemand ervaring met opvragen van gegevens bij het conservatoire?
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Le Camion heeft in ieder geval een lijst van chassisnummers, volgens een post van Ben hier. Misschien is er ook al wel een motornummerlijst?
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Hier kan je er het een en ander over lezen.ghys schreef:Iemand ervaring met opvragen van gegevens bij het conservatoire?
Ree