Ik wil me hier even voorstellen, eigenlijk zou mijn vriendin vivian dat moeten doen, maar aangezien zij mij heeft opgezadeld met de klus om de door haar aangeschafte 1971er rode HY met verhoogd dak camper weer aan de praat te helpen, ben ik ook degene die het forum zal raadplegen voor informatie.
ze zal zelf eerdaags ook wel komen kijken hier.
Afin mijn naam is dus Thomas, ik ben heel erg actief in de kitcar wereld, tevens voorzitter van de bijgehorende club http://www.kitcarclub.nl en zij heet Vivian en is helemaal verliefd op haar eigen rood witte roestbakje met camper interieur (ik ook wel maar zei het meest)
dat roestbakje gaan we eerst door de APK hen slepen en als volgend jaar winter mijn eigenbouw sportwagen af is dan gaan we lassen aan het plaatwerk. nu eerst de techniek APK en een nieuw dakraam want dat heeft de transporteurt verloren tijdens het transport vanuit maasland naar Apeldoorn. (in eerste instantie was ie ook het reserve wiel verloren maar dat lag gelukkig in de berm hier op de veluwe en dat kwam ie savonds nog even als nalevering op de oprit gooien hier

anyway tot in het techniek forum, ik heb namelijk een 3 tal kapotte motoren staan waar nog net een hele uit te bouwen valt. (hoop ik)
Grtz thomas