Voor vrienden uit Zweden ben ik op zoek naar een origineel dak voor op de HY.
Boven de cabine tot aan de achterklep. Het gaat om een lange versie van de HY.
Van het cabinedak tot aan de achterzijde bedraagt de lengte 3,60m
Wie heeft nog een lange sloopbus of twee korte staan waar hij het dak(en) van kan gebruiken.
Compleet HY dak, long size
Moderator: LEiPiE
Re: Compleet HY dak, long size
Dag Ghys,
Ik heb een Type H beestenauto staan die verlengd is achter de achterwielen. Ik zou het op moeten meten, maar het zou zo'n beetje overeen kunnen komen met de maat die jij hebt beschreven. Ik wil de auto demonteren omdat de bodem compleet is vergaan. Prijs komt in dat geval op 175 euro als je het zelf los komt slijpen / zagen.
Gr. Mark
Ik heb een Type H beestenauto staan die verlengd is achter de achterwielen. Ik zou het op moeten meten, maar het zou zo'n beetje overeen kunnen komen met de maat die jij hebt beschreven. Ik wil de auto demonteren omdat de bodem compleet is vergaan. Prijs komt in dat geval op 175 euro als je het zelf los komt slijpen / zagen.
Gr. Mark
Dat is snel en zou mooi zijn als her toevallig de juiste maat heeft. Heb je een PBtje gestuurd
- BUZZhY
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: 06-bz-zz
Dat wordt een flinke pallet bestellen om die richting Zweden te krijgen! Rijden daar trouwens veel HY?
Het is inderdaad hele lap dak. Het plan was hem op huidige dak naar Zweden te rijden.
In Zweden zijn volgens de club zo'n 20 HY bussen waarvan ongeveer de helft rijd. Het zijn er niet veel en onderdelen is een lastige. Doordat een Zweeds koffiebedrijf HY's inzet voor een reclamecampagne komen er steeds meer naar scandinavie.
In Zweden zijn volgens de club zo'n 20 HY bussen waarvan ongeveer de helft rijd. Het zijn er niet veel en onderdelen is een lastige. Doordat een Zweeds koffiebedrijf HY's inzet voor een reclamecampagne komen er steeds meer naar scandinavie.