Oh ja, alles is dus goed op zich, alleen de rammel blijft nog, hoor hier maar:
http://www.youtube.com/watch?v=zGrilujR4jU
(voor het gemak misbruik ik de stationairschroef hier, dan kan ik 'm namelijk vast zetten en ondertussen rondlopen en luisteren).
Ik kan niet vinden wat het is, ik dacht eerst de uitlaatpot (zat een moer nog niet helemaal goed vast, nu wel) maar dat was het niet. Alle losse dingen heb ik al van het dashboard gehaald (incl. de lade zelf), vloerplaten er uit. Kap van de radiateur (om de fan heen) lijkt het ook niet te zijn, luchtfilter zit ook vast en plaatje tussen carburateur/boven de ontsteking lijkt het ook niet te zijn.
Ook niet een wiel dat aanloopt, want stilstaand doet ie 't ook bij dat bepaalde toerental.
Toerental ergens in de 3000 denk ik (50KM/u in z'n drie, maar in z'n vrij dus ook te repliceren).
Misschien de afdekplaat van het vliegwiel, die is vervangen door een nieuwe originele dus dat lijkt me ook sterk.
Geluid lijkt van de rechterkant van de motor te komen en het leek zelfs dat het uit het ondercarter komt. Maar dat lijkt me ook sterk, zit niks in dat kan mee resoneren?
Op zich niet heel zorgwekkend, maar wel erg irritant (zeker als je achter een leswagen zit die precies die snelheid rijdt

).
In ieder geval heb je er op de snelweg geen last van, daarstraks zowaar met relatief gemak 100 op de teller gehaald. Met lichten aan en ruitenwissers en nog deed het knipperlicht het prachtig (en gaf m'n voltmeter mooi groen aan) - ergo de hele keten dynamo - regelaar - accu is verder wel oke zolang er geen stekkertjes los zijn.